رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۱۴ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۳
  • کد خبر : ۱۶۶۲۶
  • چاپ خبر : فعالیت 20 هیأت ورزشی بانوان در بافق

فعالیت 20 هیأت ورزشی بانوان در بافق

  به گزارش آفتاب بافق؛نماینده مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد، در نشست نایب رئیسان هیأت های ورزشی شهرستان بافق، اظهار داشت: نایب رئیسان هیأت های ورزشی لازم است ورزش بانوان را با  برنامه ریزی مناسب در مسیر پیشرفت قرار دهند.   رضا نارگانی با بیان اینکه استفاده از توان بخش خصوصی جهت ارتقاء […]

 

به گزارش آفتاب بافق؛نماینده مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد، در نشست نایب رئیسان هیأت های ورزشی شهرستان بافق، اظهار داشت: نایب رئیسان هیأت های ورزشی لازم است ورزش بانوان را با  برنامه ریزی مناسب در مسیر پیشرفت قرار دهند.

 

رضا نارگانی با بیان اینکه استفاده از توان بخش خصوصی جهت ارتقاء ورزش بانوان یکی از مهمترین مزیت ها است، تصریح کرد: شهرستان بافق قابلیت های فراوانی در حوزه ورزش بانوان دارد و می تواند بیش از پیش پله های ترقی را طی کند.

 

رئیس گروه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد هم در این جلسه گفت: گروه ورزش بانوان با کمک هیأت های ورزشی استان و شهرستانها نسبت به برگزاری دوره های آموزشی مربیگری و داوری و دوره های ارتقاء سطح آموزش بانوان در طول سال اقدام می کند.

 

آزاده دهقان افزود: در صورت درخواست شهرستانها مبنی بر حضور بانوان ورزشکار خود در این دوره های آموزشی، با آنها همکاری می شود.

 

وی با بیان اینکه بیش از 40 درصد جامعه ورزش استان یزد را بانوان تشکیل می دهند، عنوان کرد: بانوان ورزشکار، از فضای های ورزشی موجود در شهرستان های استان یزد  به صورت برابر استفاده می کنند.

 

رئیس گروه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد گفت: هدف از برگزاری این جلسه بیان نقطه نظرات نایب رئیسان هیأت های ورزشی بانوان و پیگیری مسائل و مشکلات آنها است.

 

دهقان، فعالیت بیشتر نایب رئیسان هیأت های ورزشی شهرستان بافق را خواستار شد و بیان کرد: نائب رئیسان به عنوان بازوان هیأت های استانی، جهت مطرح کردن رشته های ورزشی در مسابقات استانی و کشوری، باید بیش از گذشته تلاش کنند.

 

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق در ادامه این نشست، اظهار داشت: اداره ورزش و جوانان این شهرستان به جامعه ورزشی 2 هزار نفری بانوان یک نگاه حمایتی دارد.

 

سمیه ایزدیان  از فعالیت 20 هیأت ورزشی بانوان در شهرستان بافق خبر داد و گفت: با توجه به وجود پتانسیل خوب این شهرستان در زمینه ورزش بانوان، در صورت حمایت جدی مسئولان استان و تخصیص اعتبارات و زیر ساخت های لازم، شاهد افزایش کیفیت عملکرد بانوان در رشته های ورزشی خواهیم بود.

 

در این نشست از سمانه رمضانپور قهرمان چند دوره ورزش تیراندازی با کمان کشور، تجلیل شد.

 

 

photo_2016-09-04_23-31-10 photo_2016-09-04_23-31-15 photo_2016-09-04_23-31-18 photo_2016-09-04_23-31-30

 

 

 

 

روابط عمومی اداره ورزش و جوانان بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده