رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۱۵ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۲
  • کد خبر : ۱۶۶۴۰
  • چاپ خبر : جلسه هماهنگی برنامه های هفته دفاع مقدس در بافق برگزار شد

جلسه هماهنگی برنامه های هفته دفاع مقدس در بافق برگزار شد

  به گزارش آفتاب بافق؛ فرماندار بافق، صبح امروز در نشست برنامه ریزی و هماهنگی برنامه های هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: مقاومت مردم در طول هشت سال جنگ تحمیلی، از افتخارات و ارزش های تاریخ انقلاب اسلامی ایران است.   سیدمهدئی طلایی مقدم با تأکید بر انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جدید، […]

 

به گزارش آفتاب بافق؛ فرماندار بافق، صبح امروز در نشست برنامه ریزی و هماهنگی برنامه های هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: مقاومت مردم در طول هشت سال جنگ تحمیلی، از افتخارات و ارزش های تاریخ انقلاب اسلامی ایران است.

 

سیدمهدئی طلایی مقدم با تأکید بر انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جدید، افرود: گرامیداشت هفته دفاع مقدس باید به گونه ای برنامه ریزی شود تا هرسال باشکوه تر از سال های گذشته برگزار شود.

 

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج بافق هم در این جلسه، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس گفت: جنگ علیه کشور ایران هنوز تمام نشده و همواره باید با بصیرت در مقابل جنگ نرم دشمن ایستادگی و دفاع کرد.

 

سرهنگ جمالي، همکاری ارگان ها و ادارات این شهرستان را در برگزاری هر چه بهتر برنامه های هفته دفاع مقدس خواستار شد و تصریح کرد: رژه نيروهاي مسلح، عطرافشانی گلزار شهدا، ديدار با خانواده شهدا و جانبازان هشت سال دفاع مقدس، پياده روي خانوادگي و نواختن زنگ ایثار و شهادت و… از جمله برنامه هاي گرامیداشت این هفته است.

 

 

 

 عکس؛ محمدرضا پورفتاحی

photo_2016-09-05_17-34-15 photo_2016-09-05_17-34-18

photo_2016-09-05_17-34-25

photo_2016-09-05_17-34-22

 

 

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده