رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۱۶ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۴
  • کد خبر : ۱۶۶۶۲
  • چاپ خبر : سرپرست هلال احمر استان یزد با امام جمعه بافق دیدار کرد

سرپرست هلال احمر استان یزد با امام جمعه بافق دیدار کرد

  به گزارش آفتاب بافق؛سرپرست هلال احمر استان یزد، صبح امروز در دیدار خود با امام جمعه بافق، اظهار داشت: هدف از حضور وی و جمعی از معاونان این جمعیت در مرکز هلال احمر شهرستان بافق، بررسی نیازها و مشکلات این نهاد و حل و فصل آن در کمترین زمان ممکن است.   عباس احدپور […]

 

به گزارش آفتاب بافق؛سرپرست هلال احمر استان یزد، صبح امروز در دیدار خود با امام جمعه بافق، اظهار داشت: هدف از حضور وی و جمعی از معاونان این جمعیت در مرکز هلال احمر شهرستان بافق، بررسی نیازها و مشکلات این نهاد و حل و فصل آن در کمترین زمان ممکن است.

 

عباس احدپور به سه پروژه در حال ساخت، جمعیت هلال احمر بافق اشاره و بیان کرد: 2 پروژه این شهرستان جزو 13 پروژه های استان یزد است که بالای 80 درصد پیشرفت داشته و تا دهه فجر سال جاری به بهره برداری می رسد.

 

وی افزود: همکاری خیران و مسئولان شهرستان بافق با جمعیت هلال احمر این شهرستان، با توجه به نیاز شهر، از جمله مباحث درمانی، اقدام خوبی برای پیشبرد اهداف این نهاد مردمی است.

 

امام جمعه بافق هم در این دیدار، از عملکرد رییس جمعیت هلال احمر این شهرستان قدردانی کرد و گفت: باتوجه به اینکه شهرستان بافق دارای گُسل زلزله بوده و از مرکز استان فاصله زیادی دارد، با هماهنگی های لازم، مشکلات جمعیت هلال احمر شهرستان بافق، پیگیری و حل می شود.

 

 

 

IMG_7285  IMG_7290

IMG_7289  IMG_7304

IMG_7300

 

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده