رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۱۷ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۴
  • کد خبر : ۱۶۶۷۲
  • چاپ خبر : تعاون یک شیوه  تفکر و انجام کار جمعی است

تعاون یک شیوه تفکر و انجام کار جمعی است

  به گزارش آفتاب بافق؛امام جمعه بافق در دیدار با رئیس و کارکنان اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی این شهرستان، ضمن تبریک هفته تعاون، اظهار داشت: مسئله اقتصاد و معیشت مردم، از مسائل مهم و زیربنایی جامعه است که باید توجه ویژه ای به این موضوع داشت.   حجت الاسلام سلیمانی بیان کرد: کار […]

 

به گزارش آفتاب بافق؛امام جمعه بافق در دیدار با رئیس و کارکنان اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی این شهرستان، ضمن تبریک هفته تعاون، اظهار داشت: مسئله اقتصاد و معیشت مردم، از مسائل مهم و زیربنایی جامعه است که باید توجه ویژه ای به این موضوع داشت.

 

حجت الاسلام سلیمانی بیان کرد: کار موفق در حوزه تعاون، منوط به انجام صحیح کار مبتنی بر پشتوانه و اعتماد عمومی است.

 

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان بافق هم در این دیدار، به  جایگاه بخش تعاون در اقتصاد کشور پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت:  آموزه های دین مقدس اسلام و قرآن کریم از منابع و پشتوانه های فرهنگ کار جمعی می باشد.

 

دشت آبادی افرود: تعاون یک شیوه  تفکر و انجام کار جمعی است که بعنوان ابزاری در جهت تحقق آرمانهای نظام اسلامی و حقوق اساسی ملت از قبیل ایجاد شرایط و امکانات کار برای همه، جلوگیری از تمرکز و تداول ثروت در دست گروههای خاص، پیشگیری از انحصار، احتکار تورم و اضرار به غیر و جلوگیری از استثمار افراد، محسوب می شود.

 

 وی در ادامه به بیان گزارشی از عملکرد این اداره  از سال 94 تاکنون پرداخت و عنوان کرد: تشکیل شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستان بافق، بعنوان اقدام شاخص در حوزه تعاون در سال جاری می باشد.

 

 رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان بافق تصریح کرد: شرکت تعاونی معدنچیان چغارت بافق بعنوان تعاونی برتر استانی در سال جاری  معرفی شده است.

 

خاطر نشان می شود؛به مناسبت هفته تعاون، روز گذشته رئیس و کارکنان اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان بافق و جمعی از تعاونگران با امام جمعه بافق دیدار  و گفتگو کردند.

 

 

 

 

photo_2016-09-07_04-09-16

photo_2016-09-07_04-09-13

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده