رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۱۷ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۵
  • کد خبر : ۱۶۶۸۰
  • چاپ خبر : رفع نگرانی های اتمام منابع معدنی با وجود نیروی انسانی توانمند

رفع نگرانی های اتمام منابع معدنی با وجود نیروی انسانی توانمند

  به گزارش آفتاب بافق؛معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد، در آیین تجلیل از برترین های کنکور سراسری شهرستان بافق اظهار داشت: تلاش آموزش و پرورش این شهرستان در راستای ارتقای سطح عملی دانش آموزان و کسب موفقیت آنها قابل تقدیر است.   محمدعلی طالبی، با اشاره به بالندگی شهرستان بافق در مسیر توسعه، […]

photo_2016-09-07_12-28-06

 

به گزارش آفتاب بافق؛معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد، در آیین تجلیل از برترین های کنکور سراسری شهرستان بافق اظهار داشت: تلاش آموزش و پرورش این شهرستان در راستای ارتقای سطح عملی دانش آموزان و کسب موفقیت آنها قابل تقدیر است.

 

محمدعلی طالبی، با اشاره به بالندگی شهرستان بافق در مسیر توسعه، عنوان کرد: این شهرستان جهت شتاب بیشتر به رشد خود، به احساس مسئولیت همه نیاز دارد تا باتوجه به ظرفیت ها و توانمندی هایی که در اختیار دارند، به رشد شهرستان کمک کنند.

 

وی تصریح کرد: توسعه ی امروز، انسان محور است، یعنی توسعه ای که متکی به دانش و حضور نیروهای توانمند در سطح جامعه است و این توسعه که اتکای آن به تفکر، اندیشه و علم باشد، پایدار خواهد بود.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد، به مشارکت شرکت سنگ آهن مرکزی در تجلیل از برترین های کنکور سراسری شهرستان بافق اشاره و بیان کرد: خوشحالیم که اینگونه شرکت ها، مسئولیت اجتماعی خود را در قبال مسائل فرهنگی و آموزشی شهرستان به نحو احسن انجام می دهند.

 

طالبی گفت: معادن آهن، بالاخره روزی به اتمام می رسد اما فکر و اندیشه ای که برای شهر در خدمت خواهد بود، ماندگار است.

 

وی افزود: وجود نیروی انسانی توانمند و تربیت نسلی که بتواند هدایت برنامه های مختلف در عرصه های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی شهر را به عهده بگیرد، نگرانی های مربوط به اتمام منابع معدنی را برطرف می کند.

 

خاطرنشان می شود، آیین تجلیل از  دانش آموزان برتر در کنکور سراسری سال 94 و 95 شهرستان بافق، عصر امروز در سالن همایش های آهنشهر، به میزبانی آموزش و پرورش بافق و شرکت سنگ آهن مرکزی برگزار شد.

انتهای پیام/

 

 

 

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده