رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۱۸ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۱
  • کد خبر : ۱۶۷۰۷
  • چاپ خبر : افزایش آلودگی های صنعتی یک زنگ خطر است

افزایش آلودگی های صنعتی یک زنگ خطر است

  به گزارش آفتاب بافق؛قائم مقام سازمان حفاظت محیط زیست کشور در حاشیه افتتاح ایستگاه سنجش و اندازه گیری آلاینده های هوا در شرکت سنگ آهن مرکزی بافق، اظهار داشت: محیط زیست سرمایه فعلی و آیندگان ما می باشد که به همین منظور، این سازمان همواره به دنبال ایجاد تعادل بین صنعت و محیط زیست […]

img_7591

 

به گزارش آفتاب بافق؛قائم مقام سازمان حفاظت محیط زیست کشور در حاشیه افتتاح ایستگاه سنجش و اندازه گیری آلاینده های هوا در شرکت سنگ آهن مرکزی بافق، اظهار داشت: محیط زیست سرمایه فعلی و آیندگان ما می باشد که به همین منظور، این سازمان همواره به دنبال ایجاد تعادل بین صنعت و محیط زیست است.

 

سعید متصدی با بیان اینکه یک جامعه سالم به محیط زیست و اقتصاد سالم نیاز دارد، گفت: موضوع صنعت و توسعه در جامعه باعث شکوفایی اقتصاد و افزایش میزان درآمدهای کشور می شود، که در کنار آن محیط زیست باید به طور کامل حفظ شود.

 

وی به تعامل خوب بین بخش های صنعت، محیط زیست و مردم اشاره و بیان کرد: در بحث زیست محیطی، یکی از پایه های اساسی و اصلی، مربوط به فعالیت های صنعتی است.

 

قائم مقام سازمان حفاظت محیط زیست کشور افزود: به همین منظور، شرکت سنگ آهن مرکزی در زمینه های کنترل آلاینده ها و افزایش فضای سبز فعالیت خوبی انجام داده است که امروز هم، اولین ایستگاه پایش آلاینده های محیطی در این مجموعه افتتاح شد.

 

متصدی تصریح کرد: امیدواریم اعداد و ارقامی که توسط این ایستگاه، پایش می شود همیشه پایین تر از حد استاندارد باشد چون اعلام افزایش آلودگی های فرآیند صنعتی توسط ایستگاه پایش آلاینده های محیطی، زنگ خطری برای ما محسوب می شود.

 

وی با بیان اینکه شرکت سنگ آهن مرکزی موضوع محیط زیست را سرلوحه کار خود قرار داده است، عنوان کرد: با نصب ایستگاه پایش آلاینده های محیطی، یک حس مسئولیت در این شرکت ایجاد شده که به محض افزایش آلاینده ها، آن را کنترل می کنند.

 

انتهای پیام/

 

 

 

 

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده