رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۲۴ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۹
  • کد خبر : ۱۷۰۰۱
  • چاپ خبر : ایجاد صنف کارگری در بخش صنعت و معدن لازم است/ اعضای کارگروه مطالبات مردم بافق، پیگیر صورت جلسات باشند

ایجاد صنف کارگری در بخش صنعت و معدن لازم است/ اعضای کارگروه مطالبات مردم بافق، پیگیر صورت جلسات باشند

  به گزارش آفتاب بافق؛ نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی در یازدهمین جلسه گزارش کارگروه پیگیری مطالبات مردم این شهرستان، اظهار داشت: در مجموعه مدیریت استان یزد و شهرستان بافق، همراهی خوبی برای پیگیری مسائل شهر انجام شده است.   محمدرضا صباغیان به فعالیت های مجتمع سنگ آهن فلات مرکزی بافق اشاره و […]

photo_2016-09-14_00-12-19

 

به گزارش آفتاب بافق؛ نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی در یازدهمین جلسه گزارش کارگروه پیگیری مطالبات مردم این شهرستان، اظهار داشت: در مجموعه مدیریت استان یزد و شهرستان بافق، همراهی خوبی برای پیگیری مسائل شهر انجام شده است.

 

محمدرضا صباغیان به فعالیت های مجتمع سنگ آهن فلات مرکزی بافق اشاره و بیان کرد: باتوجه به انجام قرارداد و برنامه های کارخانه آهن اسفنجی این سنگ آهن، کلنگ آن به زودی زمین زده می شود.

 

وی تصریح کرد: مسئولان و اعضای کارگروه پیگیری مطالبات مردم شهرستان بافق نسبت به قول و تعهد خود عمل کنند و به طور جدی پیگیر صورت جلسات باشند.

 

نماینده مردم بافق در مجلس شوراری اسلامی، از مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی خواستار پرداخت حقوق کارگران این شرکت شد و افزود: ایجاد صنف کارگری در این شرکت و در بخش های صنعتی و معدنی دیگر، لازم است چون بسیاری از مشکلات و معضلات کارگران حل و رفع می شود.

 

صباغیان در پایان گفت: گزارش عملکرد سه ماهه خود را در نماز جمعه این هفته شهرستان بافق، برای عموم مردم ارائه می کند.

 

 

 

 

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده