رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۲۴ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۷
  • کد خبر : ۱۷۰۳۸
  • چاپ خبر : بزرگترین سرمایه جامعه اعتماد مردم است/ قبل از زمستان، مشکل گاز بافق حل می شود

بزرگترین سرمایه جامعه اعتماد مردم است/ قبل از زمستان، مشکل گاز بافق حل می شود

به گزارش آفتاب بافق؛ سید مهدی طلایی مقدم در یازدهمین جلسه گزارش دهی کارگروه مطالبات مردمی اظهار داشت: شفاف سازی مسائل بین مردم و مسئولان شهرستان، باعث اتحاد و همدلی آنها می شود. وی با بیان اینکه بزرگترین سرمایه جامعه اعتماد مردم است، افرود: مردم و مسئولان شهرستان بافق با اتحاد و اعتماد خود، یک […]

به گزارش آفتاب بافق؛ سید مهدی طلایی مقدم در یازدهمین جلسه گزارش دهی کارگروه مطالبات مردمی اظهار داشت: شفاف سازی مسائل بین مردم و مسئولان شهرستان، باعث اتحاد و همدلی آنها می شود.

وی با بیان اینکه بزرگترین سرمایه جامعه اعتماد مردم است، افرود: مردم و مسئولان شهرستان بافق با اتحاد و اعتماد خود، یک نماینده از این شهر، به مجلس شورای اسلامی فرستادند.

فرماندار بافق به نصب ۳۲۰۰ علمک باقیمانده در سطح شهر بافق توسط شرکت گاز اشاره کرد و گفت: اجرای طرح از مهرماه سال جاری آغاز می شود و مردم تا قبل از زمستان، مشکل گاز نخواهند داشت.

طلایی مقدم مهمترین برنامه این دولت را در شهرستان بافق، تکمیل جاده بافق_یزد عنوان کرد و گفت: موضوع این جاده، جان و مال مردم بافق است که با تأمین اعتبار کافی، تا پایان سالجاری به بهره برداری می رسد.

وی بیان کرد: روسازی و ابنیه فنی جاده معدن چاه گز انجام شده و آسفالت بخشی از جاده بافق_نوق هم که مربوط به استان یزد بوده به اتمام رسیده است.

فرماندار بافق خاطرنشان کرد: محور بافق_خرانق، بعنوان یکی از حساس ترین محورهای ارتباطی برای آینده شهرستان بافق هم در حال اجرا می باشد.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده