رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۲۵ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۹
  • کد خبر : ۱۷۰۵۹
  • چاپ خبر : جشن عاطفه ها در 3 پایگاه نیکوکاری بافق آغاز شد

جشن عاطفه ها در 3 پایگاه نیکوکاری بافق آغاز شد

رئیس کمیته امداد شهرستان بافق در گفتگو با خبرنگار آفتاب بافق اظهار داشت: به منظور حمایت از دانش‌آموزان نیازمند در آغاز جشن نیکوکاری سه پایگاه در سطح این شهرستان برپا شده است و کمک‌های نقدی و غیرنقدی خیران را جمع‌آوری می کند. سیدرضا هاشمی پور تصریح کرد: جشن نیکوکاری از 25 شهریورماه همزمان با سراسر […]

666

رئیس کمیته امداد شهرستان بافق در گفتگو با خبرنگار آفتاب بافق اظهار داشت: به منظور حمایت از دانش‌آموزان نیازمند در آغاز جشن نیکوکاری سه پایگاه در سطح این شهرستان برپا شده است و کمک‌های نقدی و غیرنقدی خیران را جمع‌آوری می کند.

سیدرضا هاشمی پور تصریح کرد: جشن نیکوکاری از 25 شهریورماه همزمان با سراسر کشور در شهرستان بافق هم آغاز شده و تا 10 مهرماه آماده جمع‌آوری کمک‌های مردمی است.

وی افزود: این کمک ها در زمینه تهیه لوازم‌التحریر، فرم مدارس، کیف و کفش، هزینه و بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع می شود.

رئیس کمیته امداد شهرستان بافق بیان کرد: کمک های نقدی و غیرنقدی مردم شهرستان بافق در جشن عاطفه های سال گذشته 63 میلیون تومان بوده است.

هاشمی پور به برگزاری مرحله دوم جشن نیکوکاری با همکاری آموزش و پرورش شهرستان بافق در مهرماه اشاره و عنوان کرد:این جشن با عناوین مهر در انتظار همدلی و همه کودکان ایران را فرزندان خود بدانیم، در تمام مدارس این شهرستان انجام می شود.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده