رفتن به بالا
  • شنبه - ۲۷ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۳
  • کد خبر : ۱۷۱۷۵
  • چاپ خبر : رفتارهای جناحی باعث کاهش قدرت نمایندگان مجلس می شود

رفتارهای جناحی باعث کاهش قدرت نمایندگان مجلس می شود

     آفتاب بافق؛ نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی با ارائه گزارش عملکرد سه ماهه خود در پایان خطبه های نماز جمعه این هفته بافق، اظهار داشت: قدرت نماینده مجلس که از طریق قانون، مردم و انقلاب حاصل شده بسیار بالا است و مسائلی مانند رفتارهای جناحی، رانت خواهی و سفارش گری از […]

 

 

photo_2016-09-17_13-31-47

 آفتاب بافق؛

نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی با ارائه گزارش عملکرد سه ماهه خود در پایان خطبه های نماز جمعه این هفته بافق، اظهار داشت: قدرت نماینده مجلس که از طریق قانون، مردم و انقلاب حاصل شده بسیار بالا است و مسائلی مانند رفتارهای جناحی، رانت خواهی و سفارش گری از عوامل کاهنده این قدرت محسوب می شود.

محمدرضا صباغیان تصریح کرد: راه حل بسیاری از مشکلات کنونی در کشور، درعمل مجلس به وظیفه اصلی خود می باشد که با وضع قوانین درست و نظارت دقیق بر امور اجرایی کشور، مردم با مشکلی مواجه نیستند.

وی افزود: برخی نمایندگان به جای پرداختن به وظیفه اصلی خود که همان قانونگذاری و نظارت است مشغول سفارش افراد هستند و اینگونه عملکردها باعث شده که نماینده در جایگاه اصلی خود نباشد.

عضو کمیسون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در مجلس طرحی ارائه می شود که وزرا موظفند هر سال گزارش عملکرد خود را به نماینگان ارائه کنند.

نماینده بزرگترین حوزه انتخابیه کشور عنوان کرد: افراد صاحب نظر با ارائه مشاوره های تخصصی، نماینده خود در مجلس شورای اسلامی را یاری دهند.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده