رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۳۱ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۶:۵۱
  • کد خبر : ۱۷۲۸۶
  • چاپ خبر : نشست خبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق

نشست خبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق

  به گزارش آفتاب بافق؛ همزمان با فرارسیدن هفته دفاع مقدس فرمانده ناحیه مقاومت بسیج در نشستی خبری با خبرنگاران بافق گفت : امسال در هفته دفاع مقدس بیش از 50 نوع برنامه متنوع در نقاط مختلف شهرستان و پایگاهای مقاومتی برگزار می شود.   سرهنگ جمالی اظهار داشت : سپاه پاسدارن ناحیه بافق امسال […]

 

photo_2016-09-21_07-44-02

به گزارش آفتاب بافق؛

همزمان با فرارسیدن هفته دفاع مقدس فرمانده ناحیه مقاومت بسیج در نشستی خبری با خبرنگاران بافق گفت : امسال در هفته دفاع مقدس بیش از 50 نوع برنامه متنوع در نقاط مختلف شهرستان و پایگاهای مقاومتی برگزار می شود.

 

سرهنگ جمالی اظهار داشت : سپاه پاسدارن ناحیه بافق امسال در هفته مقدس برنامه هایی در نظر گرفته شده است که اهم از دیدار با امان جمعه شهرستان ، غبارروبی و عطر افشانی قبور شهر ، فضاسازی مناسب در سطح شهر ، اجرای رژه نیروی انتظامی و بسیجیان ، همایش پیاده روی از محل امام زاده عبدالله (ع ) تا پارک آبشار ، دیدار با خانواده شهدا که با حضور مدیران کل استان از برنامه های این هفته  دانست .

 

فرمانده ناحیه بافق بیان کرد : امسال با توجه به شرایط منطقه شعار ” ما آماده ایم ” مد نظر گرفته شده است .

 

سرهنگ جمالی تصریح کرد : برگزاری نمایشگاه عکس و پوستر ، مسابقات فرهنگی ، هنری ، مستند سازی ، خاطرات رزمندگان 8 سال دفاع مقدس که در این خصوص کتابی با نام نقش بافق در 8 سال دفاع مقدس تدوین و رونمایی می شود .

 

 

photo_2016-09-21_07-44-08

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده