رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۳۱ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۶
  • کد خبر : ۱۷۳۲۲
  • چاپ خبر : پیام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بافق به مناسبت هفته دفاع مقدس

پیام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بافق به مناسبت هفته دفاع مقدس

به گزارش آفتاب بافق؛ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان بافق با صدور پیامی ضمن گرامیداشت « هفته دفاع مقدس» ، این ایام خجسته و مبارک را به مردم شهیدپرور این شهرستان و به خصوص خانواد‌ه‌های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان سرافراز و غیور مردان دلیر جبهه‌های نبرد حق علیه باطل، تبریک گفت. در این […]

img_1637

به گزارش آفتاب بافق؛

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان بافق با صدور پیامی ضمن گرامیداشت « هفته دفاع مقدس» ، این ایام خجسته و مبارک را به مردم شهیدپرور این شهرستان و به خصوص خانواد‌ه‌های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان سرافراز و غیور مردان دلیر جبهه‌های نبرد حق علیه باطل، تبریک گفت.
در این پیام آمده است؛

 

31 شهریور ماه ، سالروز آغاز جنگ تحمیلی و هفته دفاع مقدس یادآور ایثار و استقامت رادمردان و شیرزنانی است که در لبیک به فرمان امام بزرگوار (قدس سره) و مقتدای خویش در دفاع از کیان آب و خاک نظام مقدس جمهوری اسلامی جانفشانی نمودند و حماسه ماندگاری را بر برگ های زرین این انقلاب افزودند.

دوران طلایی و ماندگار 8 سال دفاع مقدس، یادآور غیور مردان و شیر زنان ایران اسلامی است که با تربیت فرزندانی از جنس حماسه و ایثار در راه اعتلای آرمانهای بزرگ انقلاب اسلامی جان خود را فدا کرده و آرامش، امنیت، سربلندی، پیشرفت و سر افرازی را برای جامعه امروز به ارمغان گذاشتند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رشادت ها و دلاورمردی های همه شهیدان والامقام، رزمندگان و ایثارگران، مراتب تهنیت و تبریک خویش را به مناسبت این ایام غرور آفرین ابراز نموده و از خداوند متعال سربلندی ایران اسلامی و توفیقات روز افزون مردم شریف شهرستان بافق الخصوص ایثارگران و جانبازان را تحت توجهات حضرت ولی عصر ( عجل ا…تعالی فرجه الشریف ) و در پرتو منویات رهبر عظیم الشأن انقلاب مسئلت می نمایم .

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده