رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۱ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۹
  • کد خبر : ۱۷۴۲۱
  • چاپ خبر : اختتامیه دومین کنفرانس فناوری معدنکاری ایران در بافق برگزار شد

اختتامیه دومین کنفرانس فناوری معدنکاری ایران در بافق برگزار شد

    به گزارش آفتاب بافق؛ دومین کنفرانس ملی فناوری معدنکاری ایران که در راستای اقتصاد مقاومتی با حضور بیش از ۲۰۰ پژوهشگر وفرهیخته معدن و فناوری از سراسر کشور، روز گذشته آغاز به کار کرده بود، امروز به کار خود پایان داد.     در این کنفرانس، مقالات ارائه شده در دو بخش علمی […]

 

 

به گزارش آفتاب بافق؛

دومین کنفرانس ملی فناوری معدنکاری ایران که در راستای اقتصاد مقاومتی با حضور بیش از ۲۰۰ پژوهشگر وفرهیخته معدن و فناوری از سراسر کشور، روز گذشته آغاز به کار کرده بود، امروز به کار خود پایان داد.

 

 

در این کنفرانس، مقالات ارائه شده در دو بخش علمی فناوری و علمی صنعتی از دانشگاههای سراسر کشور به صورت پوستر و سخنرانی بررسی و از بین این مقالات حدود ۲۵مقاله ارائه و بقیه به صورت پوستر ارائه شد.

 

 

همچنین سه مقاله ارائه شده از طرف مرکز تحقیقات کاشیگر به عنوان مقالات برتر انتخاب و بیانه ای با ۴ اصل مبنی بر توسعه روشهای نوین معدنکاری و قابلیت ساخت و تولید قطعات یدکی معدنکاری، ایجاد رقابت پذیری شرکت های صنعتی و بازار فروش محصولات، تسریع در ایجاد منطقه فناوری معدنکاری در بافق و مدیریت بودجه های پژوهشی معادن بر اساس حقوق دولتی معادن در راستای توسعه فناوری، قرائت گردید.

 

 

برگزاری کارگاههای تخصصی و غرفه های نمایشگاهی از دست آوردهای صنعت و معدن واحدهای معدنی کشور از دیگر برنامه های این همایش بود.

 

 

 

 

dsc_0278

 

 

 

 

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده