رفتن به بالا
  • جمعه - ۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۵
  • کد خبر : ۱۷۴۵۱
  • چاپ خبر : حماسه دفاع مقدس موجب توان نظامی و دفاعی امروز ایران اسلامی شده است

حماسه دفاع مقدس موجب توان نظامی و دفاعی امروز ایران اسلامی شده است

به گزارش آفتاب بافق؛ امام جمعه بافق با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و شهدای انقلاب،  پیروزی در شکست حصر آبادان را برگ برنده ای برای انقلاب و نظام دانست . حجت الاسلام سید جواد سلیمانی در خطبه های نمار جمعه این هفته بافق جانفشانی های ملت بزرگ ایران در دوران هشت سال دفاع مقدس را […]

به گزارش آفتاب بافق؛

امام جمعه بافق با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و شهدای انقلاب،  پیروزی در شکست حصر آبادان را برگ برنده ای برای انقلاب و نظام دانست .
حجت الاسلام سید جواد سلیمانی در خطبه های نمار جمعه این هفته بافق جانفشانی های ملت بزرگ ایران در دوران هشت سال دفاع مقدس را ستود .
وی هنچنین با اشاره به پنجم مهرماه سالروز شکست حصر آبادان افزود: با شکست حصر آبادان در سال ۱۳۶۰، سرنوشت جنگ به سود رزمندگان ایران رقم خورد و این پیروزی بزرگ زمینه‌ساز موفقیت‌های دیگری برای نظام و انقلاب بود.
امام جمعه بافق تصریح کرد: نگرش و دید دنیا بعد از شکست حصر آبادان نسبت به نظام و انقلاب تغییر کرد و برگ برنده ای برای انقلاب شد.
سلیمانی امنیت و اقتدار ملی در برابر دشمنان نظام را مهم برشمرد و گفت: انچه امروز کشور را در برابر دشمنان نگه داشته است اقتدار و قدرت نظامی ایران است.

حماسه دفاع مقدس موجب توان نظامی و دفاعی امروز ایران اسلامی شده است.
خطیب جمعه بافق در بخش دیگری از سخنان خود به تبریک موفقیت های کاروان شهدای منا در مسابقات پاراالمپیک گفت:یاد و خاطره شهدای منا با کسب مدال های کاروان شهدای منا جاویدان شد .
سلیمانی همچنین با گرامیداشت روز خانواده بر ضرورت توجهه قناعت در زندگی و اهمیت توجه به اعتقادات اسلامی در خانواده ها پرداخت و گفت: امروزه فضای مجازی بنیان خانواده ها را سست کرده است .
توجه به ظرفیت های انسانی جامعه و بهره گیری از نخبگان به عنوان جواهرات اجتماع و گرامیداشت سالروز شهادت شهیدان والامقام فلاحی، فکوری، کلاهدوز، جهان آرا و نامجو … از دیگر موضاعاتی بود که امام جمعه بافق در خطبه های نماز جمعه این هفته بافق به آن اشاره کرد.

انتهای پیام/ ع. عبداللهی

do3p2901

do3p2918

do3p2919

do3p2925

do3p2930

do3p2932

do3p2935

do3p2955

do3p2958

do3p2960

do3p2972

do3p2999

do3p3001

do3p3004

do3p3011

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده