رفتن به بالا
  • شنبه - ۳ مهر ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۳
  • کد خبر : ۱۷۴۷۵
  • چاپ خبر : مدیر آموزش و پرورش آغاز سال تحصیلی را تبریک گفت

مدیر آموزش و پرورش آغاز سال تحصیلی را تبریک گفت

به گزارش آفتاب بافق؛علی اصغر رنجبر آغاز سال تحصیلی 96-95 را طی پیامی تبریک گفت. در این پیام آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم «هوالذی بعث فی الامیین رسولا منهم یتلوا علیهم آیاته و یزکیهم و یعلمهم الکتاب و الحکمه و ان کانوا من قبل لفی ضلال مبین » بهار تعلیم و تربیت، هنگامه تجلّی […]

photo_2016-09-21_12-14-40

به گزارش آفتاب بافق؛علی اصغر رنجبر آغاز سال تحصیلی 96-95 را طی پیامی تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«هوالذی بعث فی الامیین رسولا منهم یتلوا علیهم آیاته و یزکیهم و یعلمهم الکتاب و الحکمه و ان کانوا من قبل لفی ضلال مبین »

بهار تعلیم و تربیت، هنگامه تجلّی زیبای مهر و ایثار معلّمان و مهر افروزان ، به صاحبان خِرَد و اندیشه،  بویژه فرهنگیان دلسوز و متعهّد و ره پویان طریق علم و معنویت، تبریک و تهنیت باد.

پایان شهریور و شروع ماه مهر ، یادآور دفاع جانانه و مقدس ملت بزرگ ایران از تمامیت ارضی و مرزهای عقیدتی میهن اسلامی ، در مقابل تجاوز دشمنان بعثی و حامیان آن ها می باشد.

 اینجانب در این بهار تعلیم و تربیت ، ضمن پاسداشت هفته دفاع مقدس وگرامی داشت یاد و خاطره شهیدان   گلگون کفن ، بویژه شهدای گرانقدر فرهنگی و دانش آموز و رزمندگان دلیر ایران اسلامی ، گشایش دوباره ی مدرسه‌ها  که هنگامه ی  تجلی زیبای مهر و محبت و ایثار می باشد را به صاحبان خرد و اندیشه، به ویژه فرهنگیان فرهیخته ، پرتلاش، دلسوز و متعهد ، همچنین دانش آموزان عزیز و تلاشگر و تمامی رهپویان طریق علم و معنویت ، تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند علیم و حکیم ، سالی توأم باموفقیت، سلامتی  و سربلندی  برای همگان مسئلت می نمایم .

  امید است در سالی که توسط مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) تحت عنوان «سال اقتصاد مقاومتی اقدام وعمل » نامگذاری شده ، با بهره گیری از فرمایشات معظمٌ له  و برنامه های ارزشمند دولتمردان نظام مقدس جمهوری اسلامی بتوانیم به کمک تمامی فرهنگیان گرانقدر و فرهیخته ، با عزمی راسخ ، برای وصول به چشم انداز‌ها و تحقق اهداف آن در مسیر تربیت نیروی انسانی کارآمد، گام‌های مؤثری برداشته و شاهد پیشرفت همه جانبه ی  آموزش و پرورش و شکوفایی استعدادهای بالقوه و درخشان دانش آموزان عزیز باشیم.

 در پایان به روح والا و پرفتوح امام راحل (رضوان الله تعالی علیه) و تمامی شهدای گرانقدر دانش آموز و فرهنگی و همچنین دانش آموزان و همکاران فقید فرهنگی درود و صلوات می‌فرستیم.

علی اصغر رنجبر بافقی

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بافق

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده