رفتن به بالا
  • شنبه - ۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۴
  • کد خبر : ۱۷۴۷۸
  • چاپ خبر : پيام تبريك فرماندار بافق به مناسبت آغاز سال تحصيلي

پيام تبريك فرماندار بافق به مناسبت آغاز سال تحصيلي

به گزارش آفتاب؛ فرماندار بافق همزمان با شروع سال تحصيلي، در پیامی آغاز بهار تعليم و تربيت را تبريك گفت. در پیام آمده است به نام خداوند بخشنده مهربان آغاز بهار علم و تربیت بر تمامی معلمین، دانش آموزان و اولیاء مبارک باد. شروع سال تحصیلی 96-95 شروع جوشش دوباره جوانه امید، دانش و تحصیل، […]

photo_2016-09-14_00-12-27

به گزارش آفتاب؛ فرماندار بافق همزمان با شروع سال تحصيلي، در پیامی آغاز بهار تعليم و تربيت را تبريك گفت. در پیام آمده است

به نام خداوند بخشنده مهربان

آغاز بهار علم و تربیت بر تمامی معلمین، دانش آموزان و اولیاء مبارک باد.

شروع سال تحصیلی 96-95 شروع جوشش دوباره جوانه امید، دانش و تحصیل، پرورش و رشد بوده و حضور گرم و با نشاط نوجوانان و جوانان این مرز و بوم طلیعه نور عشق و طراوت در کل جامعه است.

بدون شک کسب رتبه اول کنکور سراسری برای استان یزد برای بیست و سه سال متمادی در کشور موید تحقق برنامه های نظام آموزشی و پرورش در استان بوده و جای دارد در این سال، این موفقیت بزرگ و حفظ این مقام ارزشمند را به جامعه فرهنگی استان، استاندار محترم و رئیس شورای آموزش و پرورش، دانش آموزان عزیز و اولیاء آنان صمیمانه تبریک عرض نموده و آرزومندم دانش آموزان عزیز دیار الشجاعه بافق و اولیاء و معلمین با سعی و تلاش بیش از پیش خود در تداوم این روند نقش موثری داشته و بافق را به جایگاه واقعی خود در استان و کشور رسانیده تا همگان بدانند هوش و زکاوت دانش آموزان بافق، سخت کوش و تلاش معلمین دارلشجاعه و همت و وقت گزاری اولیاء زبان زد خاص و عام است.

اینجانب ضمن تبریک شروع سال جدید تحصیلی به تمامی معلمین، دانش آموزان و اولیاء و اقشار مختلف مردم عزیز از همگان استدعا دارم به نقش بسزای آموزش و پرورش در تعلیم و تربیت و پرورش نیروی انسانی توجه ویژه نشان داده و از کلیه امکانات خود در جهت کمک و همراهی آن استفاده نمایند تا شاهد پرورش و ورود نیروهای متخصص و کارآمد از دامن آموزش و پرورش ، کلاس درس و مدرسه به اجتماع و بازار کار و تولید باشیم.

سيد مهدي طلائي مقدم

فرماندار شهرستان بافق

منبع: روابط عمومی فرمانداری

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده