رفتن به بالا
  • شنبه - ۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۷
  • کد خبر : ۱۷۴۸۶
  • چاپ خبر : هشتمین دوره سرشماری نفوس و مسکن در بافق آغاز شد

هشتمین دوره سرشماری نفوس و مسکن در بافق آغاز شد

مدیر اجرایی ستاد سرشماری در گفتگو با خبرنگار آفتاب بافق، اظهار داشت: مرحله نخست هشتمین دوره سرشماری عمومی نفوس و مسکن از بامداد امروز شنبه سوم مهر 95 همزمان با سراسر کشور در این شهرستان آغاز شده است. سید مهدی طلایی مقدم به اجرای سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 1395 در دو مرحله اشاره […]

photo_2016-09-14_00-12-27

مدیر اجرایی ستاد سرشماری در گفتگو با خبرنگار آفتاب بافق، اظهار داشت: مرحله نخست هشتمین دوره سرشماری عمومی نفوس و مسکن از بامداد امروز شنبه سوم مهر 95 همزمان با سراسر کشور در این شهرستان آغاز شده است.

سید مهدی طلایی مقدم به اجرای سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 1395 در دو مرحله اشاره کرد و گفت: مرحله نخست این سرشماری از ساعت 24 شب گذشته  آغاز شده و تا 24  مهر ماه سال جاری به صورت اینترنتی و با خود اظهاری هموطنان از طریق پر کردن فرم خانوار در سامانه اینترنتی sarshomari95.ir  انجام می شود.

وی تصریح کرد: مرحله دوم سرشماری هم از 25 مهر تا 25 آبان امسال با مراجعه حضوری آمارگیران به خانوارها اجرا خواهد شد.

فرماندار بافق بیان کرد: جهت انجام سرشماری عمومی نفوس و مسکن شهرستان بافق 57 نفر ثبت نام کرده اند که از بین آنها 15 نفر براساس شرایط و ضوابط، انتخاب می شوند.

طلایی مقدم  گفت: اجرا به شیوه نوین الکترونیکی، حذف فرم کاغذی و جمع آوری اطلاعات به وسیله تبلت با مراجعه حضوری به خانوارها از مزایای هشتمین سرشماری عمومی نفوس و مسکن است.

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده