رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۸
  • کد خبر : ۱۷۵۸۴
  • چاپ خبر : تشکیل صندوق تعاون و قرض الحسنه کسبه در بافق

تشکیل صندوق تعاون و قرض الحسنه کسبه در بافق

سخنگوی هیئت امنای صندوق تعاون و قرض الحسنه اصناف از تشکیل صندوق تعاون و قرض الحسنه کسبه شهرستان بافق خبر داد. به گزارش آفتاب بافق؛ محمد رضا محمودی اظهار کرد: هدف از تشکیل این صندوق اعتلای حس تعاون، همکاری و کمک به نیاز مالی بازاریان بافقی با حفظ و رعایت موازین شرعی است. وی با […]

سخنگوی هیئت امنای صندوق تعاون و قرض الحسنه اصناف از تشکیل صندوق تعاون و قرض الحسنه کسبه شهرستان بافق خبر داد.

به گزارش آفتاب بافق؛ محمد رضا محمودی اظهار کرد: هدف از تشکیل این صندوق اعتلای حس تعاون، همکاری و کمک به نیاز مالی بازاریان بافقی با حفظ و رعایت موازین شرعی است.

وی با بیان اینکه موضوع صندوق جذب سرمایه، اعطای وام قرض الحسنه(عادی، ضروری، ازدواج، مساعده و ….) است افزود: این صندوق در رابطه با هرگونه فعالیت اقتصادی و سرمایه گذاری به اعضاء ارائه خدمت می کند.

محمودی سرمایه اولیه صندوق را ۷۰۰ میلیون ریال عنوان و تصریح کرد: این سرمایه شامل ۱۴۰۰ سهم ۵۰۰ هزار ریالی می باشد که هر شخص حقیقی می تواند حداقل ۵ و حداکثر ۱۴ سهم خریداری نماید و با موافقت اعضای صندوق به ازاء هر پروانه کسب برای شخص حقیقی ۲ میلیون ریال و پرداختی ماهانه ۵۰۰ هزار ریال به حساب صندوق واریز می گردد.

سخنگوی هیئت امنای صندوق تعاون و قرض الحسنه اصناف ادامه داد: کلیه مبالغ پرداختی سرمایه اعضاء تلقی و در صورت انصراف یا سلب عضویت به هر دلیل مبالغ پرداختی با کسر هزینه های جاری صندوق مسترد خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: تشکیل تعاونی مسکن بازارایان و کسبه شهرستان یکی دیگر ازاهداف مهم است که تلاش می کنیم به زودی این امر نیز محقق شود.

محمودی اشاره ای نیز به کارمزد تسهیلات پرداختی به اعضاء داشت و یادآور شد: این تسهیلات از محل منابع صندوق با کارمزد برابر ۵ درصد است.

سخنگوی هیئت امنای صندوق تعاون و قرض الحسنه اصناف گفت: افرادی که دارای پروانه کسب باشند می توانند در صندوق تعاون و قرض الحسنه کسبه عضو شوند .

انتهای پیام/ر.بیگی

img_1833

img_1783

img_1799

img_1821

img_1826

img_1781

عکس: محمدرضا پورفتاحی

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده