رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۹
  • کد خبر : ۱۷۵۹۸
  • چاپ خبر : امكان ثبت نام اينترنتي سرشماري از طريق تلفن همراه فراهم شد
مسئول كميته اطلاع رساني ستاد سرشماري شهرستان بافق:

امكان ثبت نام اينترنتي سرشماري از طريق تلفن همراه فراهم شد

با تدبير مسئولان مركز آمار كشور امكان ثبت نام اينترنتي سرشماري از طريق تلفن همراه فراهم شده است. به گزارش آفتاب بافق ؛ مسئول كميته اطلاع رساني ستاد سرشماري شهرستان بافق  گفت: همزمان با گذشت سه روز از شروع هشتمين دوره سرشماري نفوس و مسكن با تدبير مسئولان مركز آمار كشور امكان ثبت نام اينترنتي […]

با تدبير مسئولان مركز آمار كشور امكان ثبت نام اينترنتي سرشماري از طريق تلفن همراه فراهم شده است.

photo_2016-09-26_14-17-45

به گزارش آفتاب بافق ؛ مسئول كميته اطلاع رساني ستاد سرشماري شهرستان بافق  گفت: همزمان با گذشت سه روز از شروع هشتمين دوره سرشماري نفوس و مسكن با تدبير مسئولان مركز آمار كشور امكان ثبت نام اينترنتي سرشماري از طريق تلفن همراه فراهم شده است.

علي حسن پور افزود : همشهريان می توانند از طریق تلفن همراه خود به سایت www.sarshomari95.ir  مراجعه نمایند و در کمتر از 15 دقیقه در سرشماری عمومی نفوس و مسکن 1395 مشارکت فرمایند.

وي در ادامه از جمله اقدامات مرکز آمار برای تشویق افراد به شرکت اینترنتی در سرشماری، برگزاری قرعه‌کشی برای اعطای ۱۰۰۰ جایزه یک میلیونی به این افراد برشمرد و گفت: کسانی که تمایل به انجام سرشماری به صورت اینترنتی دارند، می‌توانند به صورت داوطلبانه تا تاریخ ۲۴ مهر به سایت الکترونیکی سرشماری مراجعه و در ارایه اطلاعات لازم سرشماری سال ۱۳۹۵ همکاری کنند.

به گفته حسن پور ، از نکاتی که افراد در سرشماری الکترونیکی باید به آن توجه کنند، نگهداری کد آماري ۱۲ رقمی است که در پایان فرآیند سرشماری به آنها ارایه می‌شود و باید آن را در اختیار ماموری که برای سرشماری مراجعه می‌کند، قرار دهند.

مسئول كميته اطلاع رساني ستاد سرشماري شهرستان بافق از تلاش و مذاكرات مسئولان مركز آمار ايران با اپراتورهاي تلفن كشور جهت مشاركت بالاي خانوارها براي ثبت نام اينترنتي خبر داد و گفت: يك گيگ اينترنت رايگان براي شرکت‌کنندگان در سرشماری الکترونیکی قرار خواهد گرفت.

photo_2016-09-26_14-15-42

منبع: روابط عمومی فرمانداری

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده