رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۱
  • کد خبر : ۱۷۶۴۱
  • چاپ خبر : دیدار مدیرعامل مجتمع سنگ آهن فلات مرکزی از دانشگاه آزاد اسلامی بافق

دیدار مدیرعامل مجتمع سنگ آهن فلات مرکزی از دانشگاه آزاد اسلامی بافق

مدیرعامل مجتمع سنگ آهن فلات مرکزی، به منظور ایجاد ارتباط بین صنعت و دانشگاه، از دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافق بازدید و با رئیس این واحد گفتگو کرد. به گزاش آفتاب بافق؛ مدیرعامل مجتمع سنگ آهن فلات مرکزی ایران، طی بازدید از قسمت های مختلف معاونت پژوهشی، کارگاه ها و آزمایشگاه های دانشگاه آزاد اسلامی […]

مدیرعامل مجتمع سنگ آهن فلات مرکزی، به منظور ایجاد ارتباط بین صنعت و دانشگاه، از دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافق بازدید و با رئیس این واحد گفتگو کرد.

به گزاش آفتاب بافق؛

مدیرعامل مجتمع سنگ آهن فلات مرکزی ایران، طی بازدید از قسمت های مختلف معاونت پژوهشی، کارگاه ها و آزمایشگاه های دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافق، در جریان آخرین فعالیت ها و دستآوردهای علمی و پژوهشی و همچنین اختراعات دانشجویان و اساتید این دانشگاه قرار گرفت.

مرشدزاده ضمن بازدید از دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافق، با رئیس این دانشگاه نیز دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار حسینعلی لازمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافق، با بر شمردن امکانات و توانایی های پژوهشی و کارگاهی، آمادگی این دانشگاه را برای همکاری علمی و همه جانبه با آن شرکت اعلام و بر تحقق شعار هماهنگی صنعت و دانشگاه و علم و تولید تأکید کرد.

محمد مرشد زاده مدیرعامل مجتمع سنگ آهن فلات مرکزی نیز در این نشست  ضمن تأکید بر همکاری متقابل صنعت و معدن با دانشگاه، از اساتید و دانشجویان دانشگاه برای انجام طرح های پژوهشی مرتبط با اهداف شرکت، دعوت کرد.

img_0100

img_0086

img_0092

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده