رفتن به بالا
  • جمعه - ۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۹
  • کد خبر : ۱۷۷۳۹
  • چاپ خبر : لازمه ی امنیت ملی کشور، امنیت انتظامی است
امام جمعه موقت بافق؛

لازمه ی امنیت ملی کشور، امنیت انتظامی است

لازمه ی امنیت ملی کشور، امنیت انتظامی است و تجهیز نیروی انتظامی به سلاح های پیشرفته و آموزش های نظامی و معرفتی نیروهای آن، زمینه ساز ایجاد این امنیت می شود. به گزارش آفتاب بافق؛ امام جمعه موقت بافق در خطبه های این هفته نماز جمعه بافق اظهار داشت: اصلاح پیوند امور بین انسان و […]

لازمه ی امنیت ملی کشور، امنیت انتظامی است و تجهیز نیروی انتظامی به سلاح های پیشرفته و آموزش های نظامی و معرفتی نیروهای آن، زمینه ساز ایجاد این امنیت می شود.

به گزارش آفتاب بافق؛ امام جمعه موقت بافق در خطبه های این هفته نماز جمعه بافق اظهار داشت: اصلاح پیوند امور بین انسان و خدا، دارای اهمیت است و از طریق کسب معرفت، تزکیه نفس و عمل به سیره اهل بیت (ع) به دست می آید.

حجت الاسلام محمد رضا حقیقت، با اشاره به فرارسیدن ماه محرم، به اهمیت زنده نگه داشتن شعارهای مخصوص این ماه اشاره و بیان کرد: مکتب عاشورا و مبارزه با باطل، از برکت خون مقدس امام حسین (ع) است و به همین دلیل، افراد جامعه جهانی حتی با داشتن افکار غیر شیعی و اسلام، خود را پیرو راه این امام می دانند.

وی با تشریح عاشورا و وظایف پیروان مکتب اهل بیت (ع)، تصریح کرد: شور حسینی باید همراه با شعور حسینی باشد و آثار نهضت حسینی زمانی در جامعه قابل مشاهده است که رفتار و کردار امام حسین(ع) و یاران با وفای آن حضرت، الگوی رفتار آحاد افراد جامعه و به ویژه پیروان آنها باشد.

امام جمعه موقت بافق در بخش دیگری از خطبه هایب خود با اشاره به بیانات فرمانده معظم کل قوا در مراسم جشن دانش آموختگی افسران، گفت: همه باید بدانند که لازمه ی امنیت ملی کشور، امنیت انتظامی است و تسلیح و تجهیز نیروی انتظامی به ادوات و سلاح های پیشرفته و آموزش های نظامی و معرفتی نیروهای آن می تواند زمینه ساز ایجاد این امنیت می شود.

حجت الاسلام حقیقت به شاخصه های نیروی انتظامی شایسته نظام اسلامی از نگاه مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: انتقال تجربه گرانقدر دوران دفاع مقدس به نسل جوان، امری مهم می باشد.

وی سخنان رئیس جمهور کشور در اجلاس سازمان ملل را یادآور شد و گفت: گلایه به بد عهدی آمریکاییان در این اجلاس، امر درستی بود چون پیش پرداخت عظیمی که جمهوری اسلامی در عهد نامه برجام متقبل شده نتایج زیادی برای ما نداشته است و تا کنون تنها دستاورد برجام برای ایران، اثبات بی اعتمادی به آمریکا و دشمن بوده است.

do3p4070

do3p4077

do3p4080

do3p4100

do3p4101

do3p4103

do3p4106

do3p4112

do3p4117

do3p4122

do3p4129

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده