رفتن به بالا
  • جمعه - ۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۵
  • کد خبر : ۱۷۷۶۸
  • چاپ خبر : رییس بسیج کارگری استان با مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی دیدار کرد

رییس بسیج کارگری استان با مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی دیدار کرد

به گزارش آفتاب بافق؛ نیکنام  با حضور در دفتر مدیرعامل شرکت سنگ آهن و فرمانده پایگاه نبی اکرم ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و گرامیداشت جانفشانیها ی دلاورمردان اعم از شهداء آزادگان و جانبازان اظهار داشت: آنچه امروز بدست آمده است از برکات فداکاری و ایثار این عزیزان است. وی از مدیر عامل شرکت سنگ […]

به گزارش آفتاب بافق؛ نیکنام  با حضور در دفتر مدیرعامل شرکت سنگ آهن و فرمانده پایگاه نبی اکرم ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و گرامیداشت جانفشانیها ی دلاورمردان اعم از شهداء آزادگان و جانبازان اظهار داشت: آنچه امروز بدست آمده است از برکات فداکاری و ایثار این عزیزان است.

do3p3466

وی از مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی به عنوان یک نیروی ارزشی استان و شهرستان یاد کرد و گفت: شما خود یادگار جبهه و جنگ هستید و شرکت سنگ آهن بافق نیز در ۸ سال جنگ تحمیلی برای کمک رسانی و یاری سربازان امام زمان (عج) هیچ کوتاهی نکرد.

رییس بسیج کارگری استان با اشاره به عنوان برتر پایگاه نبی اکرم (ص) در جشنواره مالک اشتر بیان کرد: بزودی از این پایگاه در مجمع کشوری تقدیر خواهد شد.

نیکنام یکی از دلایل موفقیت این پایگاه را پیگیری های مداوم ومستمر جانشین پایگاه عنوان و تصریح کرد: وی در کارهای درون و برون سازمانی بسیار موفق عمل کرده است.

وی در پایان سخنان خود با گرامیداشت شکست حصر آبادان  و هفته دفاع مقدس یاد و خاطره شهدای عملیات ثامن الائمه را گرامی داشت.

do3p3495

مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی در ادامه این دیدار سه اصل آموزش، بهداشت و صنعت را مستلزم یکدیگر دانست و گفت: مجمع های موفق روی این سه اصل پایه ریزی اصولی می کنند.

وی افزود:تا به امروز شرکت در بحث نیروی انسانی و آموزش، بهداشت منطقه و صنعت سرمایه گذاری زیادی نموده و چه بسا نیروهای متخصصی که در آینده گره گشای مشکلات شرکت و شهر خواهند بود.

عسکری با اشاره به عملکرد دیگر شرکت در تامین زیرساخت و مبلمان شهری شهر بافق خاطر نشان کرد: خرسندیم اعلام کنیم که امروز گام های محکمی در این رابطه برداشته شده است.

مدیر عامل شرکت سنگ آهن همچنین در رابطه با اجرایی نمودن اقتصاد مقاومتی نیز یادآور شد: چه بخواهیم و چه نخواهیم فرزند جبهه و جنگ تا جایی که امکان داشته است هرگز از این موقعیت سوء استفاده نکرده ایم.

وی ادامه داد: ما پرچمدار بچه های جبهه وجنگ هستیم و سربلندی جبهه وجنگ آرزوی ما بوده و هست.

عسکری تعدیل نیروی انسانی و توسعه صنایع جوار معدنی را خط قرمز خود اعلام کرد .

مدیر عامل شرکت سنگ آهن با اشاره به اینکه در رابطه با تامین خوراک صنایع جوار معدنی هیچ نگرانی وجود ندارد خاطر نشان کرد: امروز با مسئولان شهرستان و کشوری به سمتی حرکت می کنیم که بتوانیم خوراک در حد امنیت و سرمایه گذاری را تامین کنیم.

وی با بیان اینکه آگلومراسیون از سال 74 شروع به ساخت شده است عنوان کرد: این طرح نیز با توجه به روبرو شدن با تمام مشکلات اعم از پایان دادن فعالیت با شرکت چینی توانست به موفقیت بزرگ صادرات محصول به کشور هندوستان دست یابد.

عسکری از امام جمعه بافق به عنوان عمود خیمه گاه یاد کرد و یادآور شد: خط ما خط ولایت است  و هرگز کاری نخواهیم کرد که نماینده ولی فقیه در شهرستان از فعالیت و کار شرکت نارضایتی داشته باشند.

do3p3477

در ادامه رضایی پور با بیان اینکه از سال 80 تاکنون 303 یادواره شهدا در سطح شهرستان برگزارشده است بیان کرد: از این تعداد بالغ بر 150 مورد از یادواره های شهدا در زمان مدیر عامل وقت شرکت بوده است و همواره این شرکت تمام همکاری و مساعدت خود را در انجام برگزاری یادمان و یادواره ها اعلام نموده است.

فرمانده پایگاه نبی اکرم (ص) یکی از مهمترین فعالیت ها و عملکرد پایگاه را برگزاری جلسات جنگ نرم و نحوه مبارزه با برنامه های فضاهای مجازی عنوان و خاطر نشان کرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری موضوع اقتصاد مقاومتی و عمل به عناوین معظم له در دستور کار مدیر عامل شرکت قرار دارد.

وی با بیان اینکه با توجه به وضعیت اقتصادی شرکت هنوز یک نیرو تعدیل کار نشده است بیان کرد: طرح گندله 5 میلیون تنی برای اولین بار با بهترین فناوری روز ژاپن در ساخت و بهره برداری است.

مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن بافق تجلیل از فرزندان شاهد شاغل در شرکت را یکی دیگر از عملکردهای مثبت برشمرد و افزود: بالغ بر45  فرزند شهید در این شرکت جذب کار شده اند که این مورد نیز در استان یزد بی نظیر است.

واعظی نیز در این دیدار به بیان حدیثی از مولا علی (ع) پرداخت و گفت: شخصیت انسان به همت والای او است امروزه مدیریت شرکت سنگ آهن با همت والا و سختکوشی خود سکاندار است.

وی دوستی و همدلی مدیریت شرکت را نشان از ایمان وی دانست و اظهار داشت: وی با سعه صدر و فعالیت شبانه روزی توانسته است گامهای موثری را در راستای فعالیت ارزنده شرکت بردارد.

do3p3462

do3p3469

do3p3472

منبع: مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده