رفتن به بالا
  • شنبه - ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۸
  • کد خبر : ۱۷۸۲۷
  • چاپ خبر : مطمئن باشید دغدغه اصلی مسئولان، پرداخت حقوق شما است
امام جمعه بافق در جمع حلقه های طرح صالحین؛

مطمئن باشید دغدغه اصلی مسئولان، پرداخت حقوق شما است

به گزارش آفتاب بافق؛ حجت الاسلام سید جواد سلیمانی در جلسه برگزاری حلقه های طرح صالحین که به همت پایگاه نبی اکرم (ص) در محل مسجد فاطمیه آهنشهر برگزارشد با اشاره به پیشرفت چهل ساله کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: زمانی که انقلاب اسلامی به پیروزی رسید کشور از نظر تسهیلات نظامی […]

به گزارش آفتاب بافق؛ حجت الاسلام سید جواد سلیمانی در جلسه برگزاری حلقه های طرح صالحین که به همت پایگاه نبی اکرم (ص) در محل مسجد فاطمیه آهنشهر برگزارشد با اشاره به پیشرفت چهل ساله کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: زمانی که انقلاب اسلامی به پیروزی رسید کشور از نظر تسهیلات نظامی در وضعیتی خوبی نبود با ورود جوانان توانمند به نیروهای نظامی یک حرکت ارزشمندی انجام و این عاملی بر خود باوری مردم ایران بود.

سلیمانی حضور فرزندان یزدی در جبهه را برگرفته از تشکیل تیپ الغدیر دانست و گفت: زمان تشکیل تیپ الغدیر هیچ امکاناتی برای نیروها وجود نداشت و حتی به یاد دارم که فضای اسکان مناسب نیز نبود اما همت فرزندان بسیجی باعث شد تا وضعیت به نحو مطلوب سر و سامان داده شود.

امام جمعه بافق رشد و توسعه و رسیدن به جایگاه رفیع قدرت نظامی را از الطاف خداوند دانست و خاطر نشان کرد: پس از گذشت40 سال از پیروزی انقلاب کشور در تمام ابعاد از جمله سیاسی، فرهنگی، و نظامی رشد داشته است.

امام جمعه بافق همچنین با اشاره به روند گذشته شرکت سنگ آهن تصریح کرد: در ابتدای فعالیت شرکت سنگ آهن بافق تعدادی روس چرخه آن را می چرخانند  پس از پیروزی انقلاب اسلامی و با رفتن روسها دغدغه همه این بود که دیگر کسی قادر نخواهد بود که عملکرد مثبتی داشته باشد اما باز هم به حول و قوه خدا و یاری مردمان سخت کوش این کار محقق شد.

نماینده ولی فقیه اشاره ای نیز به نارضایتی و گلایه مندی برخی از کارکنان شرکت سنگ آهن کرد و افزود: موظف هستم حرف و خواسته مردم را به گوش مسئولان و برسانم که  پیگیر مطالبات و حقوق معوقه کارگران باشید تا آنان نیز با آسودگی خاطر به فعالیت روزمره خود بپردازند.

وی همچنین کارگران شرکت را به صبوری و تحمل این مشکل دعوت کرد و گفت: مطمئن باشید دغدغه اصلی مسئولین نیز پرداخت حقوق شما است که با کمی همکاری و تعامل می توان از این مرحله سخت نیز گذشت.

do3p3554

do3p3568

do3p3570

do3p3550

منبع: مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده