رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۲
  • کد خبر : ۱۷۸۹۷
  • چاپ خبر : شهرستان بافق طعم شیرین صنعت گردشگری را خواهد چشید
فرماندار بافق؛

شهرستان بافق طعم شیرین صنعت گردشگری را خواهد چشید

به گزارش آفتاب بافق؛ فرماندار بافق با بیان اینکه بافق می تواند به قطب گردشگری استان تبدیل شود گفت: از سال ۹۶ این شهر طعم شیرین صنعت گردشگری را خواهد چشید. سید مهدی طلایی مقدم در مراسم تجلیل از عوامل اجرایی نخستین جشنواره تابستانی بافق با اشاره به پتانسیل توانمندی های این شهرستان اظهار کرد: […]

به گزارش آفتاب بافق؛ فرماندار بافق با بیان اینکه بافق می تواند به قطب گردشگری استان تبدیل شود گفت: از سال ۹۶ این شهر طعم شیرین صنعت گردشگری را خواهد چشید.

سید مهدی طلایی مقدم در مراسم تجلیل از عوامل اجرایی نخستین جشنواره تابستانی بافق با اشاره به پتانسیل توانمندی های این شهرستان اظهار کرد: بافق از ظرفیت ها و موقعیت های بسیار ارزشمندی برخوردار است.

وی از بافق به عنوان دیار مردمان شجاع یاد کرد و افزود: بافق جزء اولین شهرستان های استان است که توانسته با خودباوری و همت مردمانش به رشد قابل توجه صنعت گردشگری برسد.

فرماندار ادامه داد: زیر ساخت  و سرمایه گذاری های لازم در این شهر به منظور جذب توریست مهیا است و بافق از سال ۹۶ طعم شیرین اقتصاد گردشگری را خواهد چشید.

وی ضمن تشکر ازهمراهی امام جمعه، مسئولان ادارات و ارگان های شهرستان و همچنین خبرنگاران شهرستان تصریح کرد: نقش اصحاب رسانه در جشنواره تابستانی کاملا مشهود است و خبرنگاران در معرفی بافق و ظرفیت های آن کمک شایانی را انجام دادند.

فرماندار بافق انتخاب لیلا رنجبر را به عنوان سرپرست جدید اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تبریک گفت و خاطر نشان کرد: قطعا با همفکری وهمراهی می توان در زمینه صنعت گردشگری بافق قدم های موثری برداشت.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده