رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۲
  • کد خبر : ۱۷۹۲۴
  • چاپ خبر : تاکنون 958 خانوار بافقی در سامانه سرشماری ثبت نام کرده اند/استقبال شهروندان بافقی از سرشماری اینترنتی
فرماندار بافق:

تاکنون 958 خانوار بافقی در سامانه سرشماری ثبت نام کرده اند/استقبال شهروندان بافقی از سرشماری اینترنتی

رییس اجرایی نفوس و مسکن شهرستان بافق اعلام کرد: بر پایه آخرین اطلاعات دریافتی از سامانه سرشماری اینترنتی 958 خانوار بافقی شامل ٣٣٢٧ نفر، در این سامانه ثبت نام کرده اند. سید مهدی طللایی مقدم در گفت وگو با خبرنگار آفتاب بافق اظهار داشت: اطلاعات موجود از سامانه سرشماری اینترنتی نشان می دهد روند استقبال […]

رییس اجرایی نفوس و مسکن شهرستان بافق اعلام کرد: بر پایه آخرین اطلاعات دریافتی از سامانه سرشماری اینترنتی 958 خانوار بافقی شامل ٣٣٢٧ نفر، در این سامانه ثبت نام کرده اند.

سید مهدی طللایی مقدم در گفت وگو با خبرنگار آفتاب بافق اظهار داشت: اطلاعات موجود از سامانه سرشماری اینترنتی نشان می دهد روند استقبال خانوارهای بافقی از ثبت نام اینترنتی افزایش یافته است.

وی به ادامه سرشماری اینترنتی تا بیست و چهارم مهرماه سال جاری اشاره کرد و گفت: : طبق آخرین اطلاعات دریافتی از سامانه سرشماری اینترنتی 958 خانوار بافقی شامل ٣٣٢٧ نفر، در این سامانه ثبت نام کرده اند.

فرماندار بافق افزود: سرشماری عمومی نفوس و مسکن، بر اساس برنامه ریزی از بیست و پنجم مهر تا بیست و پنجم آبان ماه به روش حضوری انجام می شود.

رییس ستاد نفوس و مسکن شهرستان بافق بیان کرد: مردم پس از ثبت نام در سامانه اینترنتی، کد دریافتی را نگهداری کنند تا هنگام مراجعه مامور سرشماری به در منزل آنها با ارایه آن دیگر به سرشماری حضوری نیازی نداشته باشند.

طلایی مقدم عنوان کرد: براساس برنامه ریزی انجام شده، یک هزار نفر از افرادی که در سرشماری در قالب اینترنتی مشارکت کنند، با انجام قرعه کشی از جایزه 10 میلیون ریالی برخوردار می شوند.

وی گفت: تاکنون دو مرحله قرعه کشی بین خانوارهای ثبت نام شده در سرشماری اینترنتی انجام شده که در مرحله نخست 50 خانوار و در مرحله دوم نیز 100 خانوار از شهرهای مختلف کشور برنده جایزه 10 میلیون ریالی شدند.

خانوارها می توانند در مدت تعیین شده اطلاعات خود را از طریق سامانه اینترنتی www.sarshomari95.ir وارد کنند.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده