رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۵
  • کد خبر : ۱۷۹۴۹
  • چاپ خبر : جشنواره تابستانی بافق باعث رشد و معرفی بافق در زمینه گردشگری شد

جشنواره تابستانی بافق باعث رشد و معرفی بافق در زمینه گردشگری شد

به گزارش آفتاب بافق؛ برگزاری جشنواره تابستانی و در کنار آن سمپوزیوم مجسمه های شنی با برنامه های مختلف جانبی، باعث رشد و معرفی این شهرستان در زمینه گردشگری شد. شهردار بافق با اشاره به سیاست های کلی کشور در بحث توسعه گردشگری، گفت: در بحث سند چشم انداز این شهرستان یکی از محور های […]

به گزارش آفتاب بافق؛ برگزاری جشنواره تابستانی و در کنار آن سمپوزیوم مجسمه های شنی با برنامه های مختلف جانبی، باعث رشد و معرفی این شهرستان در زمینه گردشگری شد.

photo_2016-10-04_10-23-34

شهردار بافق با اشاره به سیاست های کلی کشور در بحث توسعه گردشگری، گفت: در بحث سند چشم انداز این شهرستان یکی از محور های اصلی آن موضوع میراث فرهنگی و گردشگری است که در این راستا کارگروه گردشگری در مهر ماه سال گذشته تشکیل شد.

سیدعلی نوروززاده افزود: باتوجه به نیاز کارگروه به موضوعات مختلف، اکثر مدیران مجموعه های مختلف این شهرستان نیز، علاقه مندی خود را به حضور در این کارگروه اعلام کرده و تعامل خوبی داشتند.

وی با بیان اینکه یکی از اهداف مجموعه شهرداری ایجاد یک شهر زیبا، مفرح و شاد برای مردم است، تصریح کرد: در کنار سایر فعالیت های شهرداری بافق، برگزاری جشنواره تابستانی و در کنار آن سمپوزیوم مجسمه های شنی با برنامه های مختلف جانبی، باعث رشد و معرفی این شهرستان در زمینه گردشگری شد.

شهردار بافق عنوان کرد: یک از موفقیت های این شهرستان در زمینه گردشگری تلاش رسانه ها در انعکاس جشنواره تابستانی بود که فعالیت آنها قابل تقدیر است.

نروروززاده به شناسایی جایگاه هنر در جشنواره تابستانی اشاره و بیان کرد: سعی شد در این جشنواره، هنر را در مجموعه شهرستان بافق دخیل کنیم و در زمینه هنرهای تجسمی نیز، با برگزاری مجسمه های شنی، تعامل خوبی با هنرمندان کشوری و شهرستان بر قرار شود.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده