رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۹
  • کد خبر : ۱۷۹۵۲
  • چاپ خبر : تجهیز بخش دیالیز بیمارستان ولیعصر بافق به دستگاه پیشرفته تصفیه آب

تجهیز بخش دیالیز بیمارستان ولیعصر بافق به دستگاه پیشرفته تصفیه آب

دستگاه پیشرفته تصفیه آب RO با اعتبار۶۳۰ میلیون ریال صبح امروز در بخش دیالیز بیمارستان حضرت ولیعصر(عج)بافق راه اندازی شد. به گزارش آفتاب بافق؛ رئیس بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) شهرستان بافق گفت: به منظور انجام دیالیز بیماران،  از دستگاهی با یک نوع آب متفاوت با آب شهری استفاده می شود. افشاری افزود: با استفاده از دستگاهی […]

دستگاه پیشرفته تصفیه آب RO با اعتبار۶۳۰ میلیون ریال صبح امروز در بخش دیالیز بیمارستان حضرت ولیعصر(عج)بافق راه اندازی شد.

img_4531-copy

به گزارش آفتاب بافق؛ رئیس بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) شهرستان بافق گفت: به منظور انجام دیالیز بیماران،  از دستگاهی با یک نوع آب متفاوت با آب شهری استفاده می شود.

افشاری افزود: با استفاده از دستگاهی به نام  (RO(Reverseosmosis سختی آب گرفته و  کلسیم، منیزیم و عناصر سنگین آن حذف و یک سری عناصر مثل سدیم جایگزین آنها می شودتا آب مناسب جهت انجام دیالیز تهیه و به سمت دستگاه های دیالیز هدایت شود.

وی تصریح کرد: باتوجه به اینکه قدیمی بودن دستگاه قبلی، نیاز به دستگاهی با عملکرد بهتر و به روزتر بود که  با اعتبار ۶۳۰ میلیون ریال دستگاه جدید خریداری و امروز راه اندازی شد.

شایان ذکر است در این بخش ۲۴ بیمار ثابت دیالیزی وجود دارد که در دو شیفت صبح و عصر خدمات به آنان ارائه می شود.

منبع خبر؛ روابط عمومی بیمارستان حضرت ولیعصر(عج)بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده