رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۷
  • کد خبر : ۱۷۹۶۰
  • چاپ خبر : مهمترين نگراني برای بافق تامين خوراك واحدهاي فولادي است
فرماندار بافق؛

مهمترين نگراني برای بافق تامين خوراك واحدهاي فولادي است

فرماندار بافق در جلسه بررسي مسائل و مشكلات بخش صنعت بافق گفت: مهمترين نگراني شهرستان بافق، تامين خوراك براي واحدهاي فولادي است. به گزارش آفتاب بافق؛ سیدمهدی طلایی مقدم در جلسه بررسي مسائل و مشكلات بخش صنعت این شهرستان اظهار داشت: در حال حاضر مهمترين نگراني برای شهرستان بافق، تامين خوراك واحدهاي فولادي است و […]

فرماندار بافق در جلسه بررسي مسائل و مشكلات بخش صنعت بافق گفت: مهمترين نگراني شهرستان بافق، تامين خوراك براي واحدهاي فولادي است.

به گزارش آفتاب بافق؛

سیدمهدی طلایی مقدم در جلسه بررسي مسائل و مشكلات بخش صنعت این شهرستان اظهار داشت: در حال حاضر مهمترين نگراني برای شهرستان بافق، تامين خوراك واحدهاي فولادي است و انتظار مي رود دستگاه هاي مربوطه، به خصوص ايميدرو توجه ويژه اي در این زمینه داشته باشند.

وی با بیان اینکه شهرستان بافق در كليه زير ساخت های سرمايه گذاري از قبيل آب، برق و گاز تامين شده است، گفت: در زمینه مخابرات هم 2 شبكه فيبر نوري به صورت هم زمان در حال اجرا است که يكي بافق را به استان و دیگری به شبكه كشور متصل مي كند.

 فرماندار بافق افزود: مشكلاتي هم در زمينه توزيع اين خدمات داريم كه در حال پيگيري و رفع شدن است.

طلایی مقدم در ادامه خواستار رفع مشکلات کارخانه ذوب و روي شهرستان بافق شد و بیان کرد: این شهرستان مهمترين و بهترين مكان براي سرمايه گذاران، به ويژه بخش خصوصي محسوب می شود.

جلسه بررسي مسائل و مشكلات بخش صنعت شهرستات بافق، صبح امروز با حضور رئيس اتاق، اعضای استانداري،  فرماندار بافق، معاون اداره صنعت، معدن و تجارت،  رئیس شركت توزيع برق،  شركت برق منطقه اي و شركت گاز در محل اتاق بازرگاني صنعت و كشاورزي استان یزد برگزار شد.

photo_2016-10-04_13-56-14

photo_2016-10-04_13-55-53

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده