رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۵
  • کد خبر : ۱۷۹۶۸
  • چاپ خبر : عملکرد آکادمی فوتبال سنگ آهن مورد ارزیابی قرار گرفت
با حضور بازرسان هیات فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان استان یزد؛

عملکرد آکادمی فوتبال سنگ آهن مورد ارزیابی قرار گرفت

بازرسان هیات فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان استان یزد عملکرد و فعالیت های آکادمی فوتبال سنگ آهن بافق را مورد ارزیابی قرار دادند. به گزارش آفتاب بافق؛ بازرسان هیات فوتبال استان به همراه نماینده اداره کل ورزش و جوانان استان یزد با حضور در شهرستات بافق، فعالیت و عملکرد آکادمی فوتبال سنگ آهن […]

بازرسان هیات فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان استان یزد عملکرد و فعالیت های آکادمی فوتبال سنگ آهن بافق را مورد ارزیابی قرار دادند.

به گزارش آفتاب بافق؛ بازرسان هیات فوتبال استان به همراه نماینده اداره کل ورزش و جوانان استان یزد با حضور در شهرستات بافق، فعالیت و عملکرد آکادمی فوتبال سنگ آهن را مورد بازدید و ارزیابی قرار دادند.

این بازرسان، پس از بیان اهداف و سیاست های کلی باشگاه فرهنگی و ورزشی سنگ آهن توسط محمد رضا کاظمی مدیر عامل این باشگاه، از نقاط مختلف مجموعه و اماکن ورزشی بازدید کردند و در جریان گزارشات، فعالیت ها، ساختار و چشم انداز آکادمی فوتبال سنگ آهن قرار گرفتند.

همچنین ارزیابان در محل تمرین نوآموزان آکادمی حضور یافته و از نزدیک نحوه آموزش، تجهیزات آموزشی، کیفیت و کمیت آکادمی فوتبال را مشاهده کردند.

 در پایان با تشریح پرونده های نو آموزان و طرح درس هایی که برای سنین مختلف آماده و اجرا می شود و ارائه بولتنها، گزارشات، تصاویر و فیلم های مربوطه برای بازرسان، ارزیابی و بررسی کامل نظرات و نمرات نهایی به هیات فوتبال استان و اداره کل ورزش و جوانان استان ارسال می شود.

آکادمی فوتبال سنگ آهن بافق طی 2 سال گذشته عنوان نمونه کشوری از آکادمی ملی فوتبال ایران را کسب کرده است.

photo_2016-10-05_13-26-56

photo_2016-10-05_13-27-17

photo_2016-10-05_13-27-22

منبع : اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده