رفتن به بالا
  • جمعه - ۱۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۵
  • کد خبر : ۱۸۱۰۵
  • چاپ خبر : برپایی غرفه های رسانه ای، بفرما عکس با حرم و واکس صلواتی+ عکس
توسط کانون فرهنگی آیت الله بافقی(ره)؛

برپایی غرفه های رسانه ای، بفرما عکس با حرم و واکس صلواتی+ عکس

همزمان با دهه اول محرم، غرفه های رسانه ای، بفرما عکس با حرم و واکس صلواتی توسط کانون فرهنگی آیت الله بافقی(ره) در شهرستان بافق برگزار می شود. به گزارش آفتاب بافق؛ کانون فرهنگی تبلیغی آیت الله حاج شیخ محمدتقی بافقی(ره) ویژه دهه اول محرم برنامه های زیر را برگزار می کند: –  برپایی “غرفه […]

همزمان با دهه اول محرم، غرفه های رسانه ای، بفرما عکس با حرم و واکس صلواتی توسط کانون فرهنگی آیت الله بافقی(ره) در شهرستان بافق برگزار می شود.

به گزارش آفتاب بافق؛

کانون فرهنگی تبلیغی آیت الله حاج شیخ محمدتقی بافقی(ره) ویژه دهه اول محرم برنامه های زیر را برگزار می کند:

–  برپایی “غرفه رسانه ای” که فعالیت این غرفه در راستای ارسال کلیپ هایی با موضوعات جنگ نرم، فرهنگ انقلابی، دشمن شناسی و استکبار ستیزی، اقتصاد مقاومتی، سبک زندگی، مدافعان حرم، توبه و ترک گناه، مداحی و … می باشد که در مجموع تمام محتوای این غرفه بر مبنای امر به معروف و نهی از منکر است، البته با سبک و شیوه رسانه ای که در این شرایط و در عصر رسانه، مؤثر تر و برای مخاطب جذاب تر است(ارسال کلیپ ها و مداحی ها از طریق فلش، رم و نرم افزار شیر ایت (shareit) انجام می شود).

همچنین در کنار غرفه رسانه ای کتاب هایی با موضوع عاشورا و انتظار و کتاب زندگی نامه آیت الله حاج شیخ محمدتقی بافقی(ره) که بعد از 37 سال تجدید چاپ شده است، با 20% تخفیف به فروش می رسد.

–  برپایی “غرفه بفرما عکس با حرم” که هدف و محتوای این غرفه با تابلویی که مخاطب در دست می گیرد و کنار تمثال گنبد حضرت زینب(س) می ایستد و از وی عکس گرفته می شود، این است که همه می توانیم مدافع حریم اسلام باشیم و علاوه بر سوریه و عراق، می توانیم در داخل کشور با دفاع از مقدسات اسلام و فرهنگ انقلاب، مدافع حریم اسلام و انقلاب باشیم(بطور مثال متن بعضی تابلوها این است که “با بصیرتی عمارگونه مدافع حریم ولایت هستم” و یا ” با خرید کالای ایرانی مدافع حریم انقلاب اسلامی هستم”).

–  برپایی “غرفه واکس صلواتی” که واکس زدن کفش عزاداران حضرت ابا عبدالله(ع) برای ما افتخار است.

این غرفه ها در دهه اول محرم از ساعت 18:30 الی 23 شب در صحن بیرونی امامزاده عبدالله(ع) برپا خواهد بود و از آنجایی که این کانون معتقد به کار تشکیلاتی است، قرار است محتوای غرفه رسانه ای کانون، توسط چند تن از دوستان دغدغه مند در پردیس کرج برای مردم آن منطقه ارسال شود

photo_2016-10-07_17-44-04

7

9

29

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده