رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۴
  • کد خبر : ۱۸۲۰۲
  • چاپ خبر : نشست برنامه ریزی روان سازی ترافیک روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی برگزار شد

نشست برنامه ریزی روان سازی ترافیک روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی برگزار شد

جلسه برنامه ریزی ترافیک روزهای تاسوعا و عاشورای سیدالشهدا (ع)  در محل دفتر شهردار بافق تشکیل شد. به گزارش آفتاب بافق، در این نشست که مسوولان ذیربط حضور داشتند پیرامون مسائل ترافیکی شهر در ایام سوگواری ابا عبداالحسین(ع) و رفع آنها بحث، تبادل نظر و تصمیماتی اتخاذ شد. علی اصغر موفق با تشریح تصمیمات اتخاذ […]

جلسه برنامه ریزی ترافیک روزهای تاسوعا و عاشورای سیدالشهدا (ع)  در محل دفتر شهردار بافق تشکیل شد.

به گزارش آفتاب بافق، در این نشست که مسوولان ذیربط حضور داشتند پیرامون مسائل ترافیکی شهر در ایام سوگواری ابا عبداالحسین(ع) و رفع آنها بحث، تبادل نظر و تصمیماتی اتخاذ شد.

علی اصغر موفق با تشریح تصمیمات اتخاذ شده در جلسه مذکور به دوربرگردانهای موجود در بلوار وحشی بافقی اشاره کرد و گفت: از آنجا محور اصلی حرکت هیات های عزاداری در ایام تاسوعا و عاشورا در این مسیر می باشد  لذا در این ایام تمام دور برگردانهای این بلوار مسدود می شود.

وی با بیان اینکه از ساعت 8 صبح روز عاشورا کلیه مسیرهای منتهی به امام زاده عبدا…(ع) بسته می شود گفت: این محورها شامل: خیابان مسجد جامع از ابتدای کوچه امام جمعه، ورودی بلوار وحشی بافقی  از سمت میدان شهدا و ورودی میدان امام زاده از سمت خیابان شیخ محمد تقی و بلوار امام خمینی (ره) می باشد.

موفق یاد آور شد: روزهای تاسوعا و عاشورا، اکیپ آتش نشانی با امکانات و تجهیزات لازم در میدان امام زاده عبدا… (ع) مستقر است و در مواقع مورد نیاز نسبت به خدمات رسانی اقدام خواهد کرد.

مدیر روابط عمومی شهرداری بافق با اشاره به اینکه خدمات شهری علاوه بر مخزن های  موجود  نسبت به استقرار جایگاه های مخصوص نظافت و جمع آوری زباله نیز اقدام می کند از شهروندان و عزاداران حسینی خواست در این ایام که تولید زباله و استفاده از ظروف یکبار مصرف چندین برابر می شود برای داشتن شهری نظیف ،پاکیزه و در خورشان همشهریان عزیز و عاشقان آقا ابی عبدا…، با ریختن زباله ها در جاهای تعیین شده، ماموران پاکبانان شهرداری  را یاری دهند.

موفق با بیان اینکه سرویس دهی خط واحد در روز عاشورا فقط تا میدان شهدا انجام می شود تصریح کرد: طی هماهنگی انجام شده توسط سازمان حمل و نقل شهرداری، 2 دستگاه تاکسی، ویژه سرویس دهی به افراد معلول و ناتوان حد فاصل میدان شهدا تا امام زاده عبدا…(ع) به صورت رایگان فعالیت دارد.

مدیر روابط عمومی شهرداری همچنین رفتن افراد به پشت بام مغازه های میدان امام زاده عبدا…(ع) و بلوار وحشی بافقی را خطر آفرین دانست و از مغازه داران موجود در مسیرها خواست از حضور عزاداران در پشت بام محل کسب خود جدا جلوگیری کنند تا خدای نا کرده مسوولیتی متوجه آنها نباشد و شاهد حادثه تلخی در این ایام نباشیم.

وی خاطر نشان کرد: روابط عمومی شهرداری با هماهنگی پلیس راهنمایی رانندگی نسبت به تهیه بنرهای هشدار دهنده ترافیکی در سطح شهر اقدام می کنند تا مردم مومن بافق با رعایت کامل موازین شرعی و قانونی، ایام عزاداری سالار شهیدان را بدون نگرانی و دغدغه با شکوه هر چه تمام تر برگزارکنند.

منبع:روابط عمومی شهرداری بافق

photo_2016-10-10_11-23-44

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده