رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۷
  • کد خبر : ۱۸۲۲۴
  • چاپ خبر : در ایام مناسبتی، کاهش جرائم داشته ایم/نیروی های انتظامی بافق، برای تامین امنیت روز تاسوعا و عاشورا به صورت آماده باش هستند
فرمانده نیروی انتظامی بافق؛

در ایام مناسبتی، کاهش جرائم داشته ایم/نیروی های انتظامی بافق، برای تامین امنیت روز تاسوعا و عاشورا به صورت آماده باش هستند

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بافق گفت: در مراسم عزاداری روز تاسوعا و عاشورا در اوج عزاداری ها، نیروی های انتظامی حضور گسترده دارند و برای تامین امنیت شهر و خانه های مردم و کنترل جاده ها به صورت آماده باش هستند. سرهنگ بیگلری در گفتگو با خبرنگار آفتاب بافق اظهار داشت: با توجه به تجارب […]

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بافق گفت: در مراسم عزاداری روز تاسوعا و عاشورا در اوج عزاداری ها، نیروی های انتظامی حضور گسترده دارند و برای تامین امنیت شهر و خانه های مردم و کنترل جاده ها به صورت آماده باش هستند.

سرهنگ بیگلری در گفتگو با خبرنگار آفتاب بافق اظهار داشت: با توجه به تجارب چند ساله در ایام های مناسبتی به خصوص مذهبی و دینی، شاهد کاهش جرائم در سطح شهرستان هستیم.

وی به کاهش جرائم ایام ماه رمضان و محرم در سال جاری اشاره و بیان کرد: سرقت های خرد که از آسیب های اجتماعی نشات گرفته است همیشه وجود داشته، اما در بحث سرقت های سریالی و عنف در حد صفر هستیم.

فرمانده نیروی انتظامی بافق، تلاش برای حفظ امنیت جامعه را یکی از اهداف مهم عنوان کرد و گفت: در مراسم عزاداری روز تاسوعا و عاشورا در اوج عزاداری ها، نیروی های انتظامی حضور گسترده و فعال دارند و در بحث  امنیت شهر و خانه های مردم و کنترل جاده ها به صورت آماده باش حضور خواهند داشت.

بیگلری از همکاری روسای 5 هیات بزرگ که زیر مجموعه دیگر هئیت ها محسوب می شوند در چند روز گذشته خبر داد و یادآور شد: هیئت ها باید به دستورالعمل ها و قوانینی که بیان شده عمل کنند و برای شترها مجوز ورود به محل را داشته باشند.

فرمانده نیروی انتظامی بافق گفت: شهروندان قبل از خروج از منازل خود تمام خروجی ها را از نظر امنیت کنترل کنند و همچنین برای جلوگیری از سرقت  وسائط نقلیه، ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی آنها را در محلی پارک کنند که در معرض دید باشد.

فرهاد بیگلری بیان کرد: در تمام ایام مردم همکار و همیار پلیس بوده و هستند لذا تقاضا داریم در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را به سامانه 110 پلیس گزارش دهند.

photo_2016-10-10_14-45-00

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده