رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۱
  • کد خبر : ۱۸۲۳۱
  • چاپ خبر : طرح انفاق و نذر فرهنگی در بافق
مسئول کانون آیت ا... شیخ محمد تقی بافقی خبر داد:

طرح انفاق و نذر فرهنگی در بافق

کمک به اجرای طرحهای کانون فرهنگی، تربیتی، مذهبی آیت ا… حاج شیخ محمد تقی بافقی به گزارش آفتاب بافق؛ مسئول کانون آیت ا… بافقی جهت اجرای برنامه های این کانون نیاز به همکاری و پشتوانه مالی دارد. محمدی در اطلاعیه ای آورده است: به اطلاع عموم مردم، مسئولین و خیّرین محترم شهرستان بافق می رساند […]

کمک به اجرای طرحهای کانون فرهنگی، تربیتی، مذهبی آیت ا… حاج شیخ محمد تقی بافقی

%d8%b9%da%a9%d8%b3-%d8%a7%d8%b3%da%a9%d9%86

به گزارش آفتاب بافق؛ مسئول کانون آیت ا… بافقی جهت اجرای برنامه های این کانون نیاز به همکاری و پشتوانه مالی دارد. محمدی در اطلاعیه ای آورده است:

به اطلاع عموم مردم، مسئولین و خیّرین محترم شهرستان بافق می رساند با توجه به اینکه یکی از رسالت های اصلی کانون فرهنگی تبلیغی آیت ا… حاج شیخ محمدتقی بافقی(ره)، در راستای اجرای برنامه های فرهنگی تربیتی است و بصورت مدون سعی در تربیت نسل مؤمن انقلابی دارد و از طرفی با کمبود بودجه مواجه است و به همین علت نتوانسته برنامه های خود را بصورت کامل اجرا کند؛ لذا این کانون در نظر دارد طرح انفاق و نذر فرهنگی را برگزار کند تا مردم، مسئولین و خیّرین محترم جهت حمایت از برنامه های فرهنگی تربیتی مذهبی کانون آیت ا… حاج شیخ محمدتقی بافقی(ره)، کمک ها و نذورات نقدی خود را به حساب کانون واریز نمایند و یا به مسئول مالی کانون تحویل دهند.

گفتنی است که از مسئولین و خیّرین محترم انتظار می رود تا در شرایط جنگ نرم و تهاجم فرهنگی علاوه بر امور خیریه مختلف، نگاه ویژه ای به امور فرهنگی و حمایت عملی و اساسی در این راستا داشته باشند و طبیعتاً اگر به مسائل فرهنگی تربیتی نسل کنونی توجه ویژه ای شود در آینده معضلات فرهنگی از جمله پاتوق های ناکجا آباد، اعتیاد، طلاق، فساد و فحشا و … کمتر و ان شاءالله ریشه کن خواهد شد و بدین گونه هر کس از برنامه های فرهنگی تربیتی حمایت مالی کند تا فعالیت ها به نحو أحسن و در چارچوب برگزار شود؛ ان شاء الله نتیجه آن را در فرزند، دانش آموز و خانواده خود خواهد دید.

و کلام آخر اینکه جوانان خودجوش و دغدغه مند فرهنگی کانون آیت ا… حاج شیخ محمدتقی بافقی(ره) بدون هیچگونه چشمداشتی، تمام قد آمده اند تا رسالت خود را در عرصه فرهنگی انجام دهند و یادمان باشد اگر شهرمان از همه لحاظ توسعه پیدا کند اما از تربیت اصیل نوجوانان و جوانان با محوریت فرهنگ اسلام و انقلاب غافل شویم؛ نمازمان قضاست!

و همانطوری که برای پیشرفت شهر چشم انداز تدوین می کنیم، باید برای تربیت دینی و انقلابی جوانان شهر هم چشم انداز تعریف کنیم؛ اما نه روی کاغذ، در میدان عمل.

سرمایه هر جامعه ای نیروی انسانی اوست؛ اگر برنامه ریزی کردیم و نیروی توانمند مؤمن انقلابی تربیت کردیم، سرمایه گذاری واقعی و حقیقی را انجام دادیم و گرنه ول معطلیم…

و اما گوشه ای از رزومه اعضای این کانون جهت اطلاع مردم، مسئولین و خیّرین محترم:

رتبه اول کشوری نهج البلاغه

کسب رتبه های استانی در رشته های مختلف قرآنی توسط چند تن از اعضاء

رتبه برتر سرگروه حلقه صالحین در شهرستان بافق

رتبه برتر مسابقه فرهنگی اجتماعی نیروی انتظامی استان آذربایجان غربی

رابط فرهنگی بین دانشجویان و دانشگاه یزد

مدیر مسئول نشریه پلاک خاکی دانشگاه یزد

مدیر مسئول نشریه فرهنگی اجتماعی دانشگاه اصفهان

مسئول کانون قرآن و عترت دانشگاه اصفهان

همکاری با کانون قرآن و عترت دانشگاه یزد

همکاری با کانون منتظران مهدی(عج) دانشگاه یزد

راوی شهدا و دفاع مقدس در بخش دانشجویی (روایت مقاومت بسیج دانشجویی تهران)

مسئول واحد فرهنگی پایگاه مقاومت منتظران شهادت (حر)

و…

” نیروی پای کار، دغدغه مند و متخصص در عرصه فرهنگی از ما، حمایت مالی از شما “

مردم، مسئولین و خیّرین محترم، با حمایت های مالی خود، نگذارید در جنگ نرم، خشاب رزمندگان جبهه فرهنگی خالی شود…

جهت شرکت در این طرح می توانید کمک ها و نذورات نقدی خود را به حساب کانون واریز نمایید و یا به مسئول مالی کانون تحویل دهید.

شماره حساب کانون:

1-13527786-875-8223

بانک مهر اقتصاد، به نام کانون فرهنگی تبلیغی آیت ا… حاج شیخ محمدتقی بافقی(ره)

شماره تماس مسئول مالی کانون:

09139700895

با تشکر

و من ا… التوفیق

عباسعلی محمدی

مسئول کانون

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده