رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۲۰ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۵
  • کد خبر : ۱۸۲۹۲
  • چاپ خبر : لازمه به ثمر رسیدن سند توسعه بافق وحدت، همدلی و همصدایی است
فرماندار بافق؛

لازمه به ثمر رسیدن سند توسعه بافق وحدت، همدلی و همصدایی است

فرماندار شهرستان بافق از وحدت، همدلی و همصدایی به عنوان سه عامل مهم در به ثمر رسیدن سند توسعه بافق یاد کرد. به گزارش آفتاب بافق؛ سید مهدی طلایی مقدم در هفدهمین مجمع هم اندیشی توسعه شهرستان بافق گفت: حضور در جمع نخبگان و صاحبان ایده باعث افتخار هر مسئولی است و از هیچ مسئولی […]

فرماندار شهرستان بافق از وحدت، همدلی و همصدایی به عنوان سه عامل مهم در به ثمر رسیدن سند توسعه بافق یاد کرد.

photo_2016-10-11_23-09-53

به گزارش آفتاب بافق؛ سید مهدی طلایی مقدم در هفدهمین مجمع هم اندیشی توسعه شهرستان بافق گفت: حضور در جمع نخبگان و صاحبان ایده باعث افتخار هر مسئولی است و از هیچ مسئولی با شرکت در این جلسه مخالفتی ندیده ایم.

وی افزود: وحدت ، همدلی و همصدایی مردم بافق باعث خروجی های خوبی در بخش های مختلف شده که نمونه بارز آن راهیابی فردی از بافق به مجلس شورای اسلامی است.

فرماندار بافق با بیان اینکه نباید اجازه داد وحدت و همدلی شهرستان خدشه دار شود اظهار کرد: یکدیگر را منصفانه نقد کنیم و از دلزدگی و کینه پرهیز کنیم.

طلایی مقدم، مسئولیت کاستی ها و کوتاهی های شهر را به عنوان فرماندار بافق پذیرا شد و بیان کرد: همدیگر را متهم نکنید چرا که سند توسعه با همراهی و همزبانی نتیجه خواهد داد.

وی به حضور ۹۴/۶ دهم درصد مردم در انتخابات دور دوم نماینده مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: بعد از کسب بالاترین آراء در انتخابات کشور، بافق توانست اولین حرف را از حضور مردم در انتخابات داشته باشد.

بالاترین مقام اجرایی شهرستان بافق همچنین با اشاره به برگزاری جلسه فرصت های سرمایه گذاری در اتاق سرمایه گذاری استان تصریح کرد: در این جلسه، بافق تنها شهرستانی بود که نزدیک به ۸۰ طرح را ارائه داد.

وی با اشاره به موضوع مهم صنعت گردشگری در شهرستان بافق اظهار کرد: امیدواریم با انتخاب سرپرست جدید اداره میراث فرهنگی و گردشگری تحولی در این اداره و صنعت گردشگری ایجاد شود.

طلایی مقدم افزود:  مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان به اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در کمیته برنامه ریزی اختصاص یافته است.

وی در ادامه از جاده بافق – یزد به عنوان اولین، آخرین و مهمترین موضوع یاد کرد و گفت: با یاری خدا تا پایان سال شاهد بهره برداری جاده زندگی خواهیم بود.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده