رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۲۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۷
  • کد خبر : ۱۸۳۹۹
  • چاپ خبر : پیام تشکر شهردار بافق از حرکت فرهنگی شهروندان در جمع آوری زباله های روز عاشورا

پیام تشکر شهردار بافق از حرکت فرهنگی شهروندان در جمع آوری زباله های روز عاشورا

شهردار بافق طی پیامی از حرکت فرهنگی شهروندان این شهرستان در جمع آوری و پاکسازی زباله های معابر و اماکنی که در آن مراسم عاشورا برگزار شده بود، قدردانی کرد. به گزارش آفتاب بافق؛ متن پیام به شرح ذیل است: السلام علیک یا اباعبدالله الحسین مردم شریف و گرانقدر شهر بافق در تاسوعا و عاشورای […]

شهردار بافق طی پیامی از حرکت فرهنگی شهروندان این شهرستان در جمع آوری و پاکسازی زباله های معابر و اماکنی که در آن مراسم عاشورا برگزار شده بود، قدردانی کرد.

photo_2016-10-13_10-45-29

به گزارش آفتاب بافق؛ متن پیام به شرح ذیل است:

السلام علیک یا اباعبدالله الحسین

مردم شریف و گرانقدر شهر بافق در تاسوعا و عاشورای حسینی هرساله با عشق و شور بی نظیر نسبت به مولایشان اباعبدالله زیباترین صحنه های دلدادگی به معشوق را می آفرینند و هر ساله بیشتر از سال قبل به معرفت و شناخت از زندگی امام حسین (ع) دست یافته اند . معرفتی است که باعث هدایت و شناخت انسان ها در همه زمان ها گردیده است.

امسال شهروندان شریف و دوست داشتنی این شهر در کنار عزاداریهای خود با  نمایشی زیبا بزرگی  فرهنگ و همت خود را در زمینه پایبندی و احترام به حفظ محیط زیست شهری را به نمایش گذاشتند . و به مصداق حدیث شریف النظافه من الایمان  با حفظ نظافت در طول برگزاری مراسم  فرهنگ والای عزاداران حسینی را  نشان دادند و مهمتر از آن جمعی از جوانان عاشق امام حسین(ع) و فرهنگ عاشورایی با بزرگ منشی ، قبل از حضور خدمتگزاران خود در شهرداری داوطلبانه اقدام به پاکسازی کلیه معابر و اماکنی که در آن مراسم عاشورا برگزار شده بود نمودند که این حرکت الگویی برای همه شهروندان ایرانی در سراسر کشور می باشد.

اینجانب ضمن آرزوی قبولی عزاداریهای تمامی شهروندان عزیز و تشکر از همه عزیزان ، سپاس ویژه خود از حرکت فرهنگی  زیبای این عزیزان را ابراز داشته و برای ایشان آرزوی سلامت و توفیق دارم .

اجرکم عندالله

سیدعلی نوروززاده

شهردار بافق

photo_2016-10-13_08-03-40

photo_2016-10-13_08-03-53

photo_2016-10-13_08-04-12

photo_2016-10-13_08-03-32

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده