رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۲
  • کد خبر : ۱۸۵۴۶
  • چاپ خبر : امنیت مهمترین ضمانت برای جذب سرمایه گذار است
مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران- بافق؛

امنیت مهمترین ضمانت برای جذب سرمایه گذار است

برای توسعه شهرستان بافق باید بر چهار اصل ” بهداشت ودرمان،  آموزش،  گردشگری، امنیت سرمایه گذار” سرمایه گذاری کرد. به گزارش آفتاب بافق؛ محمد جواد عسکری با بیان اینکه فرصت های پیش آمده  سرمایه گذاری در منطقه باید عملی شود اظهار کرد: اولین گام در این راستا و پیشرفت هر منطقه تغییر افکار و آموزش […]

برای توسعه شهرستان بافق باید بر چهار اصل ” بهداشت ودرمان،  آموزش،  گردشگری، امنیت سرمایه گذار” سرمایه گذاری کرد.

photo_2016-10-16_09-50-14

به گزارش آفتاب بافق؛ محمد جواد عسکری با بیان اینکه فرصت های پیش آمده  سرمایه گذاری در منطقه باید عملی شود اظهار کرد: اولین گام در این راستا و پیشرفت هر منطقه تغییر افکار و آموزش نیروهای انسانی است.

وی افزود: شرکت سنگ آهن بافق در طول چهار سال گذشته در بحث آموزش و پرورش سرمایه گذاری خوبی را انجام داده است و امروز ثمر برگزاری کلاس های کنکور،  دررتبه های کنکور و برتر کشوری،  نتایج آن مشهود است.

وی توجه به بهداشت را دومین گام برای توسعه و عملی نمودن فرصت های سرمایه گذاری دانست و تصریح کرد: سرمایه گذار برای اینکه بخواهد سرمایه خود را در منطقه ای هزینه کند جوانب بسیاری را مد نظر می گیرد.

عسکری ادامه داد: تامین زیر ساخت اعم از مبلمان شهری و ازهمه مهمتر امنیت سرمایه از مواردی هست که برای جذب سرمایه گذار باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی همچنین به راه اندازی محور بافق – خرانق اشاره کرد و یادآور شد: این محور می تواند بافق را به شهرهای شمالی کشور در فواصل زمانی کوتاهتر متصل کند.

وی با اشاره به اینکه در برخی موارد تبلیغ بیش از حد باعث عدم پیشرفت می شود خاطر نشان کرد: بافق یک دولت کوچک است و باید با همفکری و همکاری و همصدایی گامهای بلندی برای توسعه آن برداشت.

عسکری با اشاره به اینکه در برخی مواقع بعضی از دوستان مکاتباتی با مسئولین کشوری انجام می دهند که باز خورد آن به ضرر شهرستان می باشد افزود: به جای اینکه موضوعات شهر را به بالا دستی ارجاع دهید بیاید با همفکری بین خودمان  حل و فصل تا مانعی نباشد.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود در رابطه با عملکرد این شرکت در زمینه موضوع گردشگری خاطر نشان کرد: طرح پژوهشی اولین پروژه ی گردشگری با هزینه ای بالغ بر ۲۸۰ میلیون  تومان انجام شده است.

عسکری گفت: هتل نیکان پذیرای تور های گردشگری هست و در روز چند تور در هتل اقامت دارد.

مدیرعامل شرکت سنگ آهن بافق با اشاره به اینکه در تکاپو هستیم با یاری دولت مردان و ایمیدرو ذخیره ی معدنی را افزایش دهیم بیان کرد: با این کار می توان اشتغال 5640 نفر نیرو را تضمین کرد.

وی ضمن گلایه از ارايه خدمات شهری تصریح کرد: برخی کمک شرکت را یک وظیفه می دانند و زمانی که وجه خود را دریافت کردند دیگر این شرکت را دوست ندارند.

عسکری یادآور شد: مدیران بسیاری آمده و رفته اند و چنانچه برای تغییر مبلمان شهری قدمی برداشته بودند اکنون شاهد تحولات عظیمی در شهر بودیم.

وی گفت: از تمامی مسئولین و دوستان تقاضامندم پل ارتباطی بین مسئولین کشوری و استانی باشند تا بافق به یک پایلوت کشوری تبدیل شود.

مدیر عامل شرکت در پایان از حمایتهای همه جانبه امام جمعه،نماینده مجلس شورای اسلامی،  فرماندار، شورای شهر و شهردار تقدیر و تشکر کرد.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده