رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۰
  • کد خبر : ۱۸۵۷۳
  • چاپ خبر : پيام تبريك سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق به مناسبت هفته تربيت‌بدني و ورزش

پيام تبريك سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق به مناسبت هفته تربيت‌بدني و ورزش

سمیه ایزدیان سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق طی پیامی هفته تربیت بدنی و ورزش را تبریک گفت. به گزارش آفتاب بافق؛  سمیه ایزدیان سرپرست این اداره طی پیامی فرارسیدن هفته تربیت بدنی را به ورزشکاران و دوستداران ورزش شادباش گفت. در متن پیام آمده است: ” این هفته فرصت ارزشمندی برای آشنایی بیشتر […]

سمیه ایزدیان سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق طی پیامی هفته تربیت بدنی و ورزش را تبریک گفت.

image_117792

به گزارش آفتاب بافق؛  سمیه ایزدیان سرپرست این اداره طی پیامی فرارسیدن هفته تربیت بدنی را به ورزشکاران و دوستداران ورزش شادباش گفت.
در متن پیام آمده است:
” این هفته فرصت ارزشمندی برای آشنایی بیشتر جامعه با موضوع مهم ورزش و زمینه مناسبی برای تبیین اهمیت و آثار آن در ابعاد فردی و اجتماعی است.
ورزش می تواند عرصه پیشرفت را برای جوانان فراهم آورد. کودکان و نوجوانان می توانند در این عرصه گسترده، مهارت های زندگی مانند چگونگی برقراری ارتباط، اظهار نظر قاطعانه و تشریک مساعی و همکاری را بیاموزند .
اینجانب فرا رسیدن هفته تربیت بدنی و ورزش را به جامعه ورزش و تمام کسانی که در پیشبرد ورزش سهمی را بر عهده دارند، تبریک عرض می کنم و امیدوارم این هفته سرآغازی برای ایجاد انگیزه و روحیه شور و نشاط بیشتر در سطح جامعه و افزایش مخاطبان ورزشی باشد.”

منبع:روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده