رفتن به بالا
  • جمعه - ۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۵
  • کد خبر : ۱۸۷۱۰
  • چاپ خبر : مقامات کشور به گستردگی بزرگترین حوزه انتخابیه رسیدگی کنند/مسئولان بافق با انسجام و صمیمیت برای شهر کار می کنند
خطیب نماز جمعه بافق؛

مقامات کشور به گستردگی بزرگترین حوزه انتخابیه رسیدگی کنند/مسئولان بافق با انسجام و صمیمیت برای شهر کار می کنند

امام جمعه بافق با اشاره به اینکه در این شهرستان انسجام خوبی حاکم است گفت: همه مسئولان بافق با دلسوزی و صمیمیت در حال انجام کار می باشند اما تعدادی از افراد برای دستیابی به منافع شخصی خود به دنبال تفرقه افکنی هستند. به گزارش آفتاب بافق؛ حجت الاسلام سیدجواد سلیمانی در خطبه های امروز […]

امام جمعه بافق با اشاره به اینکه در این شهرستان انسجام خوبی حاکم است گفت: همه مسئولان بافق با دلسوزی و صمیمیت در حال انجام کار می باشند اما تعدادی از افراد برای دستیابی به منافع شخصی خود به دنبال تفرقه افکنی هستند.

photo_2016-10-21_15-30-29

به گزارش آفتاب بافق؛ حجت الاسلام سیدجواد سلیمانی در خطبه های امروز نماز جمعه بافق، بر پرداخت خمس و زکات تاکید کرد و اظهار داشت: مردم ما بعضی از واجبات را کامل انجام داده اما در بحث زکات و خمس کوتاهی می کنند.

وی به سخن امام صادق(ع) اشاره کرد و افزود: افرادی خالص هم زکات و هم واجبات را انجام می دهند و سخی ترین مردم کسی است که زکات مالش را پرداخت کند.

امام جمعه بافق با اشاره به یکم آبان ماه سالروز شهادت سید مصطفی خمینی فرزند امام راحل(ره) در عراق ، تصریح کرد: گرچه شهادت وی برای امام خمینی سنگین بود اما از الطاف خفیه الهی بود که در ایران موجی ایجاد و انقلاب پیروز شود.

حجت الاسلام سلیمانی در ادامه به بیانات مقام معظم رهبری در انتخابات اشاره کرد و گفت: در تمام انتخابات، ابلاغ سیاست های کلی از مهمترین اسنادی است که هم نهادهای دولتی و هم قوه قضاییه، همه موظفند آن را انجام دهند.

وی با بیان اینکه مهمترین بند این ابلاغ تعیین حوزه انتخابیه است، عنوان کرد: مقام معظم رهبری در این خصوص بر دسترسی بودن حوزه برای نماینده، فراهم بودن شناخت نامزدها برای مردم، وجود عدالت و …تاکید کرده اند.

امام جمعه بافق افزود: از افراد دست اندرکار در این زمینه تقاضا داریم تا با ارسال نامه ای به مقامات کشوری اعم از رئیس مجلس، ریاست جمهور ،دستگاه قضایی  و رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام، پیگیر اجرای سخنان رهبری در خصوص حوزه انتخاباتی ما به عنوان بزرگترین حوزه کشور، باشند.

حجت الاسلام سیدجواد سلیمانی با اشاره به نکاتی پیرامون برگزاری انتخابات سالم، بیان کرد: قانون و عدالت باید در تمام زمینه ها اجرا شود و وعده های دورغ و غیر قابل اجرا به مردم داده نشود.

وی با اشاره به اینکه در شهرستان بافق انسجام خوبی حاکم است گفت: همه مسئولان بافق با دلسوزی و صمیمیت در حال انجام کار می باشند اما تعدادی از افراد برای دستیابی به منافع شخصی خود به دنبال تفرقه افکنی هستند.

امام جمعه بافق به پیگیری عده ای از مردم محله قلعه برای موضوع گاز منطقه خود اشاره و بیان کرد: طبق قول مسئولان استان و فرماندار بافق، زمستان امسال محله قلعه از نعمت گاز برخودار خواهند بود.

اشاره به چهارم آبانماه سالگرد کاپیتولاسیون و 26 مهرماه روز رزمایش فدائیان حرم که نیروهای هوایی قدرت خود را نشان دادند، از دیگر موضوعاتی بود که خطیب نماز جمعه بافق، در خطبه های امروز نماز جمعه به آن اشاره کرد.

photo_2016-10-21_15-30-29

photo_2016-10-21_15-30-53

photo_2016-10-21_15-30-48

photo_2016-10-21_15-30-42

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده