رفتن به بالا
  • شنبه - ۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۸
  • کد خبر : ۱۸۷۴۲
  • چاپ خبر : مسابقات قهرمانی موتورسواری کشور به میزبانی بافق برگزار می شود
13 و 14 آبان ماه؛

مسابقات قهرمانی موتورسواری کشور به میزبانی بافق برگزار می شود

مسابقات موتورسواری کراس قهرمانی کشور، 13 و 14 آبان ماه سال جاری به میزبانی شهرستان بافق برگزار می شود. به گزارش آفتاب بافق؛ رئیس هیئت موتورسواری شهرستان بافق اظهار داشت: مسابقات موتورسواری کراس قهرمانی کشور در تاریخ 13 و 14 آبان ماه سال جاری به میزبانی شهرستان بافق بعنوان نماینده استان یزد برگزار می شود. […]

مسابقات موتورسواری کراس قهرمانی کشور، 13 و 14 آبان ماه سال جاری به میزبانی شهرستان بافق برگزار می شود.

photo_2016-10-13_10-45-29

به گزارش آفتاب بافق؛ رئیس هیئت موتورسواری شهرستان بافق اظهار داشت: مسابقات موتورسواری کراس قهرمانی کشور در تاریخ 13 و 14 آبان ماه سال جاری به میزبانی شهرستان بافق بعنوان نماینده استان یزد برگزار می شود.

سید علی نوروززاده با اشاره به اینکه بالغ بر ۲۰۰ ورزشکار در این مسابقه ملی حضور دارند،افزود: این مسابقات در پنج کلاس برگزار می شود که از هر کلاس دو نفر موتورسوار از استان های سراسر کشور شرکت می کنند.

وی به کلاس های این مسابقه اشاره و بیان کرد: کلاس ۶۵ سی سی ویژه خردسالان، ۱۵۰ سی سی مخصوص نوجوانان (گروه سنی ۱۲ تا ۱۷ سال) و ۲۵۰ و ۴۵۰ سی سی ویژه جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان این رشته ورزشی است.

شهردار بافق تصریح کرد: استان یزد به دلیل میزبانی می تواند 2 برابر ظرفیت اعلام شده، ورزشکار به این دوره از مسابقات اعزام کند اما ورزشکاران بافقی به علت عدم آمادگی نمی توانند شرکت کنند.

نوروززاده به محل برگزاری مسابقه موتورسواری اشاره کرد و گفت: پیست موتورسواری بافق جنب مجوعه تفرجگاهی آبشار واقع شده و شامل قسمت های مختلفی از جمله پیست موتورسواری کراس، فنس کشی، دسترسی به جاده ،پارکینگ، سرویس بهداشتی و… می باشد.

رئیس هیئت موتورسواری شهرستان بافق خاطر نشان کرد: این پیست قابلیت برگزاری مسابقات در سطح ملی و بین المللی را دارد و به تایید کمیته فنی فدراسیون موتورسواری و کارشناسان مربوطه، رسیده است.

وی بیان کرد: پیست موتورسواری بافق به دلیل ویژگی خاص زمین آن (دق بودن زمین)، از لحاظ امنیت و اشراف تماشاچیان و کاربری مختلف در برگزاری مسابقات “اسلالوم” و “آفرود” موقعیت کنونی خوبی دارد.

سیدعلی نوروززاده از مساعدت مسئولان شهرستان بافق بویژه امام جمعه قدردانی کرد و گفت: متولی این پیست هیئت های ورزشی بوده اند و عمده کارهای ساخت بر عهده شهرداری، شرکت سنگ آهن مرکزی و اداره ورزش و جوانان و جمعی از جوانان علاقمند بوده است.

شهردار بافق همچنین به حمایت و همراهی رضا مدنی معروف به رضا موتوری اشاره و بیان کرد: وی دارنده رکورد پرش است که با علاقه و بدون هیچ انتظار مالی، تلاش زیادی در این خصوص داشت.

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده