رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۸
  • کد خبر : ۱۸۸۱۴
  • چاپ خبر : جناب وزیر یا شما ضعیف هستید یا مسئولان استانی
نماینده منتخب مردم شهرستان بافق؛

جناب وزیر یا شما ضعیف هستید یا مسئولان استانی

نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی  در نطق میان دستور امروز از عملکرد ضعیف وزارت راه و شهرسازی انتقاد کرد و گفت: جناب وزیر  در خصوص اتمام پروژه محور بافق_  یزد یا شما ضعیف هستید یا مسئولان استان ضعیف هستند. به گزارش آفتاب بافق، محمدرضا صباغیان در نطق میان دستور خود در جلسه علنی […]

نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی  در نطق میان دستور امروز از عملکرد ضعیف وزارت راه و شهرسازی انتقاد کرد و گفت: جناب وزیر  در خصوص اتمام پروژه محور بافق_  یزد یا شما ضعیف هستید یا مسئولان استان ضعیف هستند.

5218388_362

به گزارش آفتاب بافق، محمدرضا صباغیان در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس (4 آبان 95) گفت: اگرچه رئیس مجلس فردی قوی است اما بدنه مجلس و نمایندگان ضعیف است و از اقتدار لازم برخوردار نیست.

نماینده مردم بافق افزود: قانون وظیفه نظارت و قانون گذاری را برای ما نمایندگان در نظر گرفته و هرچه ما در این عرصه کوتاه بیاییم مردم را ضعیف کرده و اگر مردم ضعیف شود نظام ضعیف شده است و اگر ما نیز در بحث نظارت ضعف داشته باشیم در اختلاس‌ها شریک هستیم گرچه نخورده و نبرده‌ایم.

صباغیان در پایان با اشاره به مشکلات حوزه‌ انتخابیه خود گفت: جناب آقای وزیر راه وشهرسازی چند دفعه تذکر دادم ، آقای وزیر یا شما ضعیف هستید یا مسئولان استانی، جاده ای که  مصوبه مقام معظم رهبری دارد هر روز مردم در آن  کشته می شوند ، چرا توجه نمی شود از مسئولان خواستار رسیدگی به این مشکل هستیم.

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده