رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۵ آبان ۱۳۹۵ - ۰۶:۵۶
  • کد خبر : ۱۸۸۳۹
  • چاپ خبر : امروز همه خواهان تکمیل جاده بافق- یزد هستیم/ شنبه، تکلیف پروژه جاده بافق- یزد مشخص می شود
فرماندار بافق؛

امروز همه خواهان تکمیل جاده بافق- یزد هستیم/ شنبه، تکلیف پروژه جاده بافق- یزد مشخص می شود

گاهی اوقات در نحوه بيان خواسته ها و پيگيری آن اختلاف نظر وجود دارد اما مهمترين بحث اين است كه امروز همه خواهان تكميل جاده بافق- یزد هستیم. به گزارش آفتاب بافق؛ فرماندار بافق از جاده بافق- یزد بعنوان کمترین خواسته مردم این شهرستان باتوجه به ثروت منطقه یاد کرد و گفت: تاکید استاندار یزد […]

گاهی اوقات در نحوه بيان خواسته ها و پيگيری آن اختلاف نظر وجود دارد اما مهمترين بحث اين است كه امروز همه خواهان تكميل جاده بافق- یزد هستیم.

photo_2016-10-26_06-55-03

به گزارش آفتاب بافق؛ فرماندار بافق از جاده بافق- یزد بعنوان کمترین خواسته مردم این شهرستان باتوجه به ثروت منطقه یاد کرد و گفت: تاکید استاندار یزد نیز در خصوص تکمیل این جاده، این بوده است که پروژه سریع به اتمام برسد.

 

سیدمهدی طلایی مقدم افزود: برخی اوقات در نحوه بيان خواسته ها و پيگيری آنها اختلاف نظر وجود دارد اما مهمترين بحث اين است كه امروز همه خواهان تكميل جاده بافق- یزد هستیم.

 

وی تصریح کرد: بارها تاکید کرده ام مهمترين اصل در برنامه ريزی همصدايی است که درخصوص پروژه جاده بافق- یزد نیز همه از کوچک و بزرگ در شهرستان بافق همصدا  هستند و حق خود را مطالبه می كنند.

 

فرماندار بافق با بیان اینکه زمانی مشكل جاده بافق- یزد تامین اعتبار آن بود، عنوان کرد: با پيگيری استاندار و نماينده مردم در مجلس شورای اسلامی بخش عمده ی آن حل شده است که دیگر موضوع اعتبار محلی از اعراب برای تعطيلی پروژه وجود ندارد.

 

طلایی مقدم گفت: همچنین مباحثی در نحوه اجرا و نظارت بين پيمانكار ناظر و كارفرما وجود داشت كه با دستور استاندار مبنی بر نظارت معاون عمرانی، بسياری از موارد و مباحث حل می شود.

 

وی خاطر نشان کرد: استاندار طی دستور خود به معاون عمرانی، خواستار نظارت و مسئوليت این پروژه شده است تا سريع به اتمام برسد.

 

فرماندار بافق به همراهی مسئولان ارشد استان یزد به خصوص استاندار، معاونان عمرانی و سياسی و مدیرکل راه و شهرسازی در این زمینه اشاره کرد و اظهار داشت: حتی طی چند روز گذشته بارها استاندار یزد پيگير پروژه بافق_یزد بوده و از معاون عمرانی و پیمانکار پروژه وتماس بابنده درخواست گزارش عملکرد داشته است.

 

طلایی مقدم از برگزاری جلسه ای در  روز شنبه بر حسب دستور استاندار با حضور امام جمعه و فرماندار بافق، معاون عمرانی استاندار، كارفرما، ناظر و پيمانكار و مدیرکل راه و شهرسازی خبر داد و افزود: همچنین از نماينده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی نیز برای حضور در این جلسه دعوت شده است که امیدواریم نتيجه این جلسه خبرهای خوبی به دنبال داشته باشد.

 

وی به روند پیشرفت پروژه جاده بافق- یزد در این چند هفته اخیر اشاره و بیان کرد: با ورود استاندار و معاونان که در پيگيری پروژه صورت گرفته است اطمينان دارم اتفاقات خوبی حاصل می شود.

 

فرماندار بافق  از صبر و حوصله مردم بافق قدردانی کرد و گفت: همچنین از پيگيری همه مسئولان به ويژه استاندار و معاونان، مديركل راه و شهرسازی یزد، نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه، نماينده شورای اسلامی شهر وحتی كمک مدير عامل سنگ آهن مرکزی در انجام این پروژه تشكر می کنم.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده