رفتن به بالا
  • شنبه - ۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۷
  • کد خبر : ۱۸۹۲۶
  • چاپ خبر : حضور اعضای تیم ملی شمشیر بازی در بافق

حضور اعضای تیم ملی شمشیر بازی در بافق

اعضای تیم ملی شمشیر بازی جمهوری اسلامی ایران  با حضور در شهرستان بافق از جاذبه های گردشگری و تاریخی شهرستان بازدید کردند. به گزارش آفتاب بافق ، اعضای تیم ملی تیم ملی شمشیربازی در اسلحه فلوره ، جمعه هفتم آبان ماه سال جاری به همراه مربیان خود و اعضای هیات شمشیر بازی و اداره ورزش […]

اعضای تیم ملی شمشیر بازی جمهوری اسلامی ایران  با حضور در شهرستان بافق از جاذبه های گردشگری و تاریخی شهرستان بازدید کردند.

به گزارش آفتاب بافق ، اعضای تیم ملی تیم ملی شمشیربازی در اسلحه فلوره ، جمعه هفتم آبان ماه سال جاری به همراه مربیان خود و اعضای هیات شمشیر بازی و اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق از جاذبه های گردشگری و تاریخی و تفریحی شهرستان بافق بازدید نمودند.

بازدید از دریاچه تفریحی آهنشهر ، مجتمع تفریحی صادق آباد و ریگ های بافق ، حضور در نخلستان ، و  میدان تاریخی خان بافق از برنامه های سفر یک روزه اعضای تیم ملی شمشیر بازی به شهرستان بافق بود.

اعضای تیم ملی شمشیربازی در اسلحه فلوره نیز با حضور در سالن اختصاصی شمشیر بازی بافق از روند ساخت و تجهیز پیست شمشیر بازی نیز بازدید نمودند.

لازم به ذکر است اردوی تیم ملی شمشیربازی اسلحه فلوره در یزد  به مدت یک هفته  جهت شرکت در مسابقات جهانی در یزد برپا شده است که اعضای تیم ملی  تمرینات خود را زیر نظر احمد اکبری سرمربی و محمد میرمحمدی و جواد رضایی مربیان تیم ملی پیگیری می کنند.

photo_2016-10-29_11-40-12

photo_2016-10-29_11-40-18

photo_2016-10-29_11-40-27

photo_2016-10-29_11-40-35

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده