رفتن به بالا
  • شنبه - ۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۸
  • کد خبر : ۱۸۹۴۸
  • چاپ خبر : سامانه مجازی آزمایشگاهها و کارگاههای دانشگاه آزاد بافق راه اندازی شد

سامانه مجازی آزمایشگاهها و کارگاههای دانشگاه آزاد بافق راه اندازی شد

به منظور ایجاد تعامل مجازی بین آزمایشگاه‌ و اساتید و دانشجویان، سامانه مجازی آزمایشگاهها و کارگاههای دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافق راه اندازی شد. به گزارش آفتاب بافق؛  عباس اکبری، کارشناس آزمایشگاهها و کارگاههای واحد بافق گقت: این سامانه که به منظور ایجاد تعامل مجازی بین آزمایشگاه‌ و اساتید و دانشجویان تهیه شده است، دارای […]

به منظور ایجاد تعامل مجازی بین آزمایشگاه‌ و اساتید و دانشجویان، سامانه مجازی آزمایشگاهها و کارگاههای دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافق راه اندازی شد.

به گزارش آفتاب بافق؛  عباس اکبری، کارشناس آزمایشگاهها و کارگاههای واحد بافق گقت: این سامانه که به منظور ایجاد تعامل مجازی بین آزمایشگاه‌ و اساتید و دانشجویان تهیه شده است، دارای امکاناتی از قبیل تجزیه و تحلیل تمامی آزمایشات مربوط به هر آزمایشگاه می باشد و دانشجو می تواند همزمان در کنار آموزش و یادگیری کار با دستگاههای تست آزمایشگاهی، در محیط مجازی این آزمایشات را شبیه سازی کند.

دراین سامانه هر آزمایشگاه دارای یک اتاق کار مجازی بوده که ضمن اتصال به بانک‌های اطلاعاتی مرتبط،امکان تشکیل تیم‌های کاری مجازی و همچنین برگزاری جلسات آنلاین تحت وب و مدیریت پروژه را در اختیار دانشجویان و اساتید قرار می‌دهد.

از سوی دیگر این سامانه امکان استفاده از کلاس‌های همزمان و غیرهمزمان با امکان ویدیوکنفرانس تحت وب، تخته مجازی، اشتراک فایل، کتابخانه مجازی را نیز خواهد داشت.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده