رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۵
  • کد خبر : ۱۹۰۰۲
  • چاپ خبر : اختلاف نظر در نحوه انتقال گاز بود/ باید فضای بافق را برای جذب سرمایه گذار آرام کرد
فرماندار بافق؛

اختلاف نظر در نحوه انتقال گاز بود/ باید فضای بافق را برای جذب سرمایه گذار آرام کرد

به گزارش آفتاب بافق؛ همزمان با انتشار خبر عدم همکاری شرکت سنگ آهن با مجتمع فنی معدنی فولاد( ابویی) صبح امروز جلسه اضطراری در دفتر فرماندار بافق برگزار شد.  در این جلسه  که با حضور فرماندار بافق؛  نمایندگان شرکت سنگ آهن،  مجتمع فنی معدنی فولاد بافق (ابوئی) برگزار و مشکل خط انتقال گاز رسانی به […]

photo_2016-10-31_11-12-59

به گزارش آفتاب بافق؛ همزمان با انتشار خبر عدم همکاری شرکت سنگ آهن با مجتمع فنی معدنی فولاد( ابویی) صبح امروز جلسه اضطراری در دفتر فرماندار بافق برگزار شد.

 در این جلسه  که با حضور فرماندار بافق؛  نمایندگان شرکت سنگ آهن،  مجتمع فنی معدنی فولاد بافق (ابوئی) برگزار و مشکل خط انتقال گاز رسانی به مجتمع فولاد بافق و سنگ آهن مرتفع گردید.

در این جلسه فرماندار با تاکید به همدلی  و همکاری از طرفین تشکرنموده  و خواهان حل اختلافات نظر در سایه بحث های کارشناسی تاکید کرد.

در این جلسه روسای شرکت گاز، اداره راه و شهرسازی، اداره  منابع طبیعی نیز حضور داشتند و تصمیمات لازم در اجرای دو خط لوله گاز مجزا  برای شرکت های سنگ آهن و  فولاد اتخاذ شد  و هیچ مشکلی در اجرا وجود نخواهد داشت.

فرماندار بافق در مصاحبه با خبرنگار آفتاب اخبار منتشر شده در فضاهای مجازی و برخی سایتها عدم اطلاع دقیق از موضوع  دانست و گفت: . مشکل تنها اختلاف نظر کارشناسان در نحوه انتقال گاز بود و هیچ ربطی به مسائل حاشیه ای مطرح شده ندارد، باید فضای شهرمان را برای جذب سرمایه گذاران بخش های مختلف آرام  کرد.

photo_2016-10-31_11-12-47

photo_2016-10-31_11-12-52

photo_2016-10-31_11-12-55

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده