رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۰
  • کد خبر : ۱۹۰۱۴
  • چاپ خبر : نشست مسئولان بافق برای میزبانی از مسابقات قهرمانی موتورسواری کشور

نشست مسئولان بافق برای میزبانی از مسابقات قهرمانی موتورسواری کشور

شهردار و رئیس هیأت موتورسواری واتومبیلرانی شهرستان بافق از افتتاح بزرگترین پیست موتور سواری کشور، همزمان با برگزاری مسابقات موتورکراس قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی به میزبانی شهر بافق خبر داد. به گزارش آفتاب بافق؛  نشست مسئولان بافق  در جلسه برنامه ریزی برگزاری مسابقات قهرمانی موتور کراس کشور در بافق برگزار شد. شهردار بافق […]

شهردار و رئیس هیأت موتورسواری واتومبیلرانی شهرستان بافق از افتتاح بزرگترین پیست موتور سواری کشور، همزمان با برگزاری مسابقات موتورکراس قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی به میزبانی شهر بافق خبر داد.

به گزارش آفتاب بافق؛  نشست مسئولان بافق  در جلسه برنامه ریزی برگزاری مسابقات قهرمانی موتور کراس کشور در بافق برگزار شد.

شهردار بافق و رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی شهرستان بافق گفت:  با توجه به اهمیت رشته ورزشی موتورسواری و اتومبیلرانی و به منظور توسعه علمی و پژوهشی، باید از مقوله ورزشی حمایت کرد تا شاهد رشد و توسعه این رشته ورزشی در بین جوانان و نوجوانان باشیم.

نوروززاده  با بیان اینکه جمعه پیش رو شاهد افتتاح بزرگترین پیست موتورکراس کشور دراین شهر خواهیم بود افزود: همزمان با این افتتاحیه، مسابقات قهرمانی کشوری این رشته ورزشی با حضور بیش از  200 ورزشکار از سراسر کشور دراین پیست برگزارمی شود.

وی با بیان اینکه این مسابقات در پنج کلاس برگزار می شود خاطر نشان کرد: رده های سنی نونهالان، نوجوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان در کلاس های مختلف در این دوره از مسابقات شرکت خواهند نمود .

شهردار بافق با  معرفی ظرفیت های گردشگری بافق در سطح ملی و بین المللی توسط ورزشکاران ، جذب بیشتر گردشگر و خصوصاً پر کردن اوقات فراغت جوانان و رونق بخشیدن به ورزش موتور سواری شهرستان را از مهمترین دلایل ساخت پیست و برگزاری مسابقات موتور کراس قهرمانی کشور در این شهرعنوان کرد.

وی با بیان اینکه بیش از 80 هکتار زمین برای ساخت پیست موتورسواری و اتومبیلرانی درمحوطه مجموعه تفرجگاهی آبشار بافق در نظرگرفته شده است افزود: هم اینک 5 هکتار از این مجموعه برای ساخت پیست و برگزاری مسابقات کشوری موتورکراس، فنس کشی و آماده سازی شده است.

فرماندار بافق نیز در حاشیه این جلسه ، با اشاره به فعالیتهای مثبت و قابل توجه شهرداری بافق در زمینه های فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی گفت: برگزاری موفق جشنواره نوروزی، تابستانی و سپوزیوم ملی مجسمه های شنی از مهمترین دستاوردهای شهرداری بافق در زمینه فرهنگی ورزشی بود که با اقبال عمومی روبرو شد و باعث شد تا با معرفی هرچه بیشتر شهرستان بافق ، زمینه انتخاب شهردار بافق بعنوان رتبه دوم گردشگری در کشور فراهم شود.

 وی در خصوص برگزاری مسابقات موتور کراس قهرمانی کشور افزود: همه مسئولان ذیربط آمادگی دارند تا با همدلی و همکاری، زمینه برگزاری این مسابقات را در سطح بالا و کیفیت مطلوب فراهم نمایند.

سید مهدی طلایی مقدم به تبین سند چشم انداز توسعه شهرستان بافق پرداخت و افزود: یکی از محورهای مهم این سند رونق صنعت گردشگری و جذب توریست در این شهرستان است.

وی با بیان اینکه جوانان موتورسوار از سراسر میهن اسلامی دراین مسابقه ملی شرکت می کنند خاطرنشان کرد: قشرجوان کشور، حامل پیام گردشگری و مُعرف جاذبه های تاریخی و طبیعی این شهرستان خواهند بود.

رئیس گروه توسعه ورزش قهرمانی استان یزد نیز در سخنان کوتاهی ضمن تقدیراز شهرداری بافق به خاطر تکمیل پیست و برگزاری مسابقات قهرمانی موتورکراس در این شهرگفت: میزبانی مسابقات ورزشی در سطح ملی می تواند در معرفی ظرفیتها و پتانسیلهای استان و شهرستان نقش ارزنده ای داشته باشد .

احمد هاشمی در ادامه گفت : انشالله با همکاری فرمانداری ،شهرداری ، اداره ورزش و جوانان ،هیات موتورسواری و دیگر بخشهای دولتی و خصوصی  شهرستان شاهد برگزاری یک مسابقه خوب در شهرستان بافق در روز جمعه باشیم.

photo_2016-10-31_18-45-09

photo_2016-10-31_18-45-13

photo_2016-10-31_18-45-16

photo_2016-10-31_18-45-18

photo_2016-10-31_18-45-21

photo_2016-10-31_18-45-24

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده