رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۳
  • کد خبر : ۱۹۱۰۸
  • چاپ خبر : راهپیمایی یوم الله 13 آبان در بافق برگزار می شود
مسئول شورای هماهنگی تبلیغات شهرستان بافق؛

راهپیمایی یوم الله 13 آبان در بافق برگزار می شود

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات شهرستان بافق گفت: راهپیمایی یوم الله 13 آبان با حضور حداکثری مردم با شکوه تر از سال های گذشته برگزار خواهد شد. به گزارش آفتاب بافق؛ سید علی رضا سلیمانی  مسئول شورای هماهنگی شهرستان بافق در گفتگو با خبرنگار ما از برگزاری راهپیمایی با شکوه یوم الله 13 آبان ماه خبر […]

photo_2016-11-02_22-00-37

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات شهرستان بافق گفت: راهپیمایی یوم الله 13 آبان با حضور حداکثری مردم با شکوه تر از سال های گذشته برگزار خواهد شد.

به گزارش آفتاب بافق؛ سید علی رضا سلیمانی  مسئول شورای هماهنگی شهرستان بافق در گفتگو با خبرنگار ما از برگزاری راهپیمایی با شکوه یوم الله 13 آبان ماه خبر داد و گفت: راهپیمایی 13 آبان ماه در شهرستان بافق  همزمان با تمام شهرهای کشور با حضور حداکثری مردم با شکوه تر از سال های دیگر برگزار خواهد شد.

سلیمانی بیان کرد: راهپیمایی شهر بافق از ساعت 9:45از محل بسیج آغاز  و در انتها به امامزاده عبدالله ختم خواهد شد.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات شهرستان بافق  با دعوت از تمامی مردم شهرستان برای حضور در راهپیمایی یوم الله 13 آبان که مشت محکمی بر دهان استکبار خواهد بود؛ اذعان کرد: در پایان این راهپیمایی با قرائت بیانیه و تایید آن با شعار های کوبنده مردم همیشه در صحنه بافق بار دیگر استکبار جهانی را محکوم خواهیم کرد.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده