رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۶
  • کد خبر : ۱۹۱۵۹
  • چاپ خبر : پیام مدیر آموزش و پرورش بافق به مناسبت یوم الله 13 آبان

پیام مدیر آموزش و پرورش بافق به مناسبت یوم الله 13 آبان

به گزارش آفتاب بافق؛ علی اصغر رنجبر بمناسبت فرا رسیدن سالروز تسخیر لانه جاسوسی و روز دانش آموز پیامی صادر کرد. متن پیام به شرح ذیل است: بسمه تعالی یوم اللّه سیزده آبان، روز تجلی ارزش‌های انقلاب اسلامی و یادآور حماسه ها، ایثارها و فداکاری های مردم غیور ایران اسلامی است.یکی از روزهای بزرگی که […]

570x380

به گزارش آفتاب بافق؛ علی اصغر رنجبر بمناسبت فرا رسیدن سالروز تسخیر لانه جاسوسی و روز دانش آموز پیامی صادر کرد. متن پیام به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

یوم اللّه سیزده آبان، روز تجلی ارزش‌های انقلاب اسلامی و یادآور حماسه ها، ایثارها و فداکاری های مردم غیور ایران اسلامی است.یکی از روزهای بزرگی که هیچگاه از یاد و خاطره مردم مومن و وفادار ما محو نخواهد شد مقطعی مهم با سه رویداد سرنوشت ساز متفاوت (تبعید امام خمینی به ترکیه در 13 آبان 1343، کشتار دانش‌آموزان در 13 آبان 1357 در دانشگاه تهران و تسخیر لانه جاسوسی  امریکا در 13 آبان 1358) که هر یک در شکل دادن به حرکت انقلاب اسلامی نقش خاصی ایفا کرده و ایران اسلامی را به میعادگاه تقابل همیشگی مستضعفان جهان با مستکبران تبدیل نموده است..

13آبان تنها یک روز از تقویم سال شمسی نیست بلکه تداعی حرکتی است از بطن جامعه که نشان دهنده اقتدار ملت ایران در مقابل خواسته¬های دنیای استکبار و نوعی مقابله عینی و عملی با سلطه گری ها و قدرت‌نمایی در برابر توطئه‌ها که به جهان استکبار یاد آوری کنند   ایران و ایرانی هیچگاه عزت را بر زندگی ذلت بار ترجیح نمیدهند و هر جا که لازم باشد با تاسی از مکتب عاشورا علیه مستکبران قیام می کنند و از شرف و حیثیت و کیان ایران اسلامی دفاع می کنند.

بدون شک ، راهپیمایی روز بزرگ سیزده آبان، حضور پر شور و بیدار مردم همیشه در صحنه  به خصوص دانش آموزان و فرهنگیان ایران اسلامی را برای دفاع از کیان انقلاب ، حمایت از رهنمودهای داهیانه رهبر معظم انقلاب و ارزشهای اسلامی و پاسداشت خون شهدا به نمایش خواهد گذاشت و به جهانیان اعلام خواهد کرد که ایران ، سرزمین دلیرمردان و دلیرزنان آزاده ای است که با عزت و کرامت انسانی برای دفاع از حریم اسلام و ایران و مبارزه با ظلم و بیداد همیشه بیدار و آگاه و آماده اند . باشد که سربلند باشیم. انشاء الله .

علی اصغر رنجبر بافقی ـ

 مدیر آموزش و پرورش شهرستان بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده