رفتن به بالا
  • جمعه - ۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۱
  • کد خبر : ۱۹۳۱۳
  • چاپ خبر : پیام تشکر شهردار از مردم فهیم و بزرگوار شهرستان بافق

پیام تشکر شهردار از مردم فهیم و بزرگوار شهرستان بافق

به گزارش آفتاب؛ در پی برگزاری موفقیت آمیز مسابقات موتورسواری کراس کشور؛ شهردار و  رئیس هیات موتورسواری و اتومبیل رانی شهرستان بافق طی پیامی از مردم فهیم تقدیر و تشکر کرد. متن پیام به شرح ذیل می باشد: برگزاری موفق مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در شهرستان بافق مرهون زحمات و تلاشهای شهروندان   […]

photo_2016-10-30_16-55-31

به گزارش آفتاب؛ در پی برگزاری موفقیت آمیز مسابقات موتورسواری کراس کشور؛ شهردار و  رئیس هیات موتورسواری و اتومبیل رانی شهرستان بافق طی پیامی از مردم فهیم تقدیر و تشکر کرد.

متن پیام به شرح ذیل می باشد:

برگزاری موفق مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در شهرستان بافق مرهون زحمات و تلاشهای شهروندان   فهیم ، عزیز و دوست داشتنی شهرستان بافق بود .

 شهروندان عزیزی که به انحاء مختلف زحمت کشیدند از جمله ؛ جوانان عزیزی که داوطلبانه طی چند روز گذشته همدوش با عوامل آماده سازی پیست و برگزاری مسابقات فعالیت کردند، پیشکسوتان بافقی که با سعی و تلاش و راهنمایی  مثال زدنی خود خدمتگزاران خود را یاری دادند و نیز عموم شهروندان عزیز با حضور خود و حفظ نظم و انضباط،  میهمانان شهر خودشان را به وجد آوردند.

اینجانب صمیمانه از بزرگواری  تک تک شهروندان که با سعه صدر ، مهمان نوازی و لطف خود باعث این اتفاق خوب شدند صمیمانه تقدیر و تشکر می کنم.

سیدعلی نوروززاده

شهردار و رئیس هیات موتورسواری و اتومبیل رانی شهرستان بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده