رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰
  • کد خبر : ۱۹۴۳۰
  • چاپ خبر : معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس منصوب شد

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس منصوب شد

طی حکمی از سوی دکتر عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور ، سید مهدی طلائی مقدم به عنوان معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس منصوب شد. به گزارش آفتاب بافق؛ در این احکام اظهار امیدواری شده است، وی بتواند بااتکال به خداوند متعال و در راستای تحقق اهداف و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی […]

طی حکمی از سوی دکتر عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور ، سید مهدی طلائی مقدم به عنوان معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس منصوب شد.

به گزارش آفتاب بافق؛ در این احکام اظهار امیدواری شده است، وی بتواند بااتکال به خداوند متعال و در راستای تحقق اهداف و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سیاست های دولت تدبیر و امید و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه ای”مدظله العالی” موفق و موید باشد.

در مورد سوابق کاری سید مهدی طلائی‌مقدم می توان گفت که وی به عنوان فرماندار پیشین بافق، بخشدار دستگردان شهرستان طبس ، شهردار مهریز در استان یزد، دبیر ستاد توسعه و چشم‌انداز شهرستان مهریز، دبیر کمیته انطباق فرمانداری اشکذر ، دبیر ستاد حوادث شهرستان اشکذر ، دبیر ستاد توسعه و چشم‌انداز شهرستان اشکذر ، نماینده و جانشین فرماندار شهرستان اشکذر در انتخابات هلال احمر انجام وظیفه کرده است.

این در حالیست که عضویت در شورای آموزش و پرورش شهرستان مهریز و ریاست شورای آموزش و پرورش بخش دستگردان نیز در رزومه کاری طلایی دیده می شود.

منبع: روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده