رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۸
  • کد خبر : ۱۹۴۳۴
  • چاپ خبر : مراسم یادبود منصور پورحیدری در بافق برگزار می شود
مسئول کانون هواداران باشگاه استقلال در بافق:

مراسم یادبود منصور پورحیدری در بافق برگزار می شود

کانون هواداران استقلال در شهرستان بافق مراسم یادبود  سرمربی سابق و پیشکسوت تیم ملی فوتبال و باشگاه استقلال تهران را در امام زاده عبدا… بافق برگزار می کند. به گزارش آفتاب بافق؛ کانون هواداران تیم فوتبال استقلال در شهرستان بافق بمناسبت درگذشت منصور پور حیدری پدر اخلاق تیم فوتبال استقلال مراسم یادبود و روضه خوانی […]

کانون هواداران استقلال در شهرستان بافق مراسم یادبود  سرمربی سابق و پیشکسوت تیم ملی فوتبال و باشگاه استقلال تهران را در امام زاده عبدا… بافق برگزار می کند.

photo_2016-11-07_15-59-42

به گزارش آفتاب بافق؛ کانون هواداران تیم فوتبال استقلال در شهرستان بافق بمناسبت درگذشت منصور پور حیدری پدر اخلاق تیم فوتبال استقلال مراسم یادبود و روضه خوانی در امامزاده عبدا…(ع) بافق برگزار می کند.

محمد حسن نوروزاده ضمن تسلیت به هواداران و علاقمندان به تیم آبی پوش پایتخت گفت: کانون هواداران تیم استقلال در بافق با نصب تراکت و بنر در سطح شهر یاد آن مرحوم را گرامی داشته است.

مسئول کانون هواداران استقلال در بافق اظهار داشت: به همین مناسبت مراسم روضه خوانی و گرامیداشت یاد و خاطر پدر آسمانی استقلال فردا سه شنبه  هیجدهم آبانماه ساعت 15 در آستانه متبرکه امامزاده عبدالله(ع) برگزار خواهد شد.

نوروزاده در ادامه بیان داشت: از تمامی فوتبال دوستان و علاقمندان و هواداران تیم استقلال  و هواداران  پرسپولیس در بافق دعوت می شود که در این مراسم شرکت کنند.

منصور پور حیدری سرمربی سابق و پیشکسوت تیم ملی فوتبال و باشگاه استقلال تهران جمعه 15 آباناه در سن 71 سالگی دار فانی را وداع گفت.

photo_2016-11-07_15-26-01

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده